idazetterströöm

Alla inlägg under april 2010

Av ztaa - 4 april 2010 14:58

Hej alla bloggläsare !!

Nu har jag kommit hem ifrån crossbanan !!


Min bror kör..

...och jag vill   


Imån ska jag o mamma till V-by och köpa nya najsiga skor    


Men bloggar senare...

..ska snart till mm o mf o äta   


Jag ska nog hjälpa pappa att måla väggarna i garaget,

eller gå ut till min rabatt   


Hidåå !!


Av ztaa - 3 april 2010 17:03

Hej alla bloggläsare !!

Idag fyller min kusin Charlotte 18 år !!


Så snart kanske ni möter henne på gatorna !!


GRATTIS LOTTA ! ! ! !


Med många kramar Ida

Av ztaa - 3 april 2010 09:40

Hej alla kompisar i Målilla,Järnforsen eller Rosenfors !!

Jag undrar om någon vill va med mig ??

Jag har ingen att va med !!

Ska kanske ringa Melinda !!

Hare bra !!

Krammix

Av ztaa - 3 april 2010 08:35

Hej alla bloggläsare !!


Idag är min bror uppe tidigt !!

Han ska på någon bilmässa !!


Men det finns inte så mkt mer att skriva !!


Puss och Kram Skum Banan !!

Av ztaa - 2 april 2010 21:48

Hej !!

Här kommer veckans roliga   

 oooooooh !!


 Hello !! My name is Fred and I'm a alcoholik !!


(Det stod så där jag hittade den)


 I have lost my dog !!


 Don't drink and FLY !!


Det va de de !!


Nu kommer väl min kompis bli arg på mig och säga att jag "härmar" henne   


Krammix !!

Av ztaa - 2 april 2010 21:01

 Hej

Glömde berätta förut att vi har köpt en cross-buss   

Pappa hämtade den 1:a april !!

Yiiipiiii   


Hidå !!

Kramix Ida !!

Av ztaa - 2 april 2010 20:56

Hej alla bloggläsare !!

Jag orkade inte blogga när jag kom hem...

..gick ut och spika upp fågelholk istället !!


Jag sprang faktist idag..

...jag skulle ha vilat,för min hals !!


Jag kom 4:a i origenteringen,

2:a i tipsprommenaden och 3:a i lag-origenteringen ( tror jag )


Har tittat på Så ska det låta o lite...

..men,ha de gött !!


Puss och kram skummbanan !!

Av ztaa - 2 april 2010 09:16

Hej alla bloggläsare !!

Snart ska jag o pappa till Mok-stugan och gå på häxträffen !!

Det blir säkert roligt !!


Förutom att den jag gillar är där..

...och han vet att jag gillar honom !!


Men iallafall så är min bästis Wilma där   


Så jag kaan nog inte bloggga på några timmar   

Kanske blir en snabbis då   


Hidå !!


Ovido - Quiz & Flashcards