idazetterströöm

Alla inlägg under mars 2010

Av ztaa - 31 mars 2010 21:03

Hahahha !!

Vilken tur att de filmade   

Av ztaa - 31 mars 2010 21:01

Av ztaa - 31 mars 2010 20:53

Hej !!

Lite Ica Jerry !!

Alla delarna !!

Glöm inte att gå in på www.icajerry.se

Av ztaa - 31 mars 2010 20:09

Kolla in dethär !!

Det är as-häftigt !!


Av ztaa - 31 mars 2010 20:00

Av ztaa - 31 mars 2010 19:52

Hej !!

Jag letar lite häftiga crossvideos som kommer ibland !!

Håll utkik !!

Av ztaa - 31 mars 2010 19:46

Hej !!

Alla som har hört talas eller vill veta vem Jolene Van Vugt är så kommer det en video på henne här nu !!

JAG ÄLSKAR DIG JO !!
DU ÄR BÄÄÄÄST !!

JAG ÄR DIN STÖRSTA IDOL !!

Av ztaa - 31 mars 2010 18:53

Heej !!

Nu har jag kommit hem ifrån fotbolls träningen   

Det var kul !!


Men innan det var jag mormor och morfar ute i det blå !!

Vi brukar göra det i denhära tiden !!

Först va vi vid ett fågelskådar-ställe !!

Det var kul !!

Sen åkte vi till vindkraftverken !!

JAG RÖRDE ETT !!

Det var Jätte-häftigt !!

Men läskigt för att det kändes som att vingarna skulle slå till en   


Vi åkte rätt över den nya vägen här oxå  !!

Den är inte klar än,men dem håller på med den nu !!


Sen åkte vi och plockade blåsippor !!

Det började regna   

Men vi plockade några iallafall   


Sen åkte vi till Ryningsnäs och tittade på allt vatten som brusade !!

Det var lite läskigt när man stog där,så vi åkte hem  


Och nu sitter jag här !!

Men.....

Hidå !!


Ovido - Quiz & Flashcards