idazetterströöm

Alla inlägg under april 2010

Av ztaa - 11 april 2010 21:37

Hej alla barnen !!

Nee,skojja bara   

Men nu ska jag göra såhär !!

Att vi tar veckans konstiga på fredagar !!

Veckans roliga på lördagar !!

Och veckans söta på söndagar !!

Bra !!

Nu e de packart o klart !!

Men här kommer de veckans söta jag hade missat att ladda upp !!

 

 

 

   Den till vänster ser ut som Frasse och Dolly !!

Fast dolly är ett halvt år och frasse 2 tror jag,så dem är mindre än den på bilden !!

Och den till höger liknar Rapp som inte finns mer   

Saknar dig Rappi !!


Men mångis kramiz Idiz

Av ztaa - 11 april 2010 21:04

Hej hoppetoss !!

Vi vann inte på Super Star   

Vi kom tvåa (Sist)


Fotbollsträningen idag då   

Vante så jätteroligt   


PS.Sorry att det blev ett kort inlägg   

Orkar int skriva nu bara !!


Hidå !!

Av ztaa - 11 april 2010 08:53

Halooysan !!

Idag ska jag tävla för 6:an i Super Star   

Men bloggar mer sen   


Hiidå !!

Av ztaa - 10 april 2010 17:55

Hej alläsämmäns !!

Nu har jag hittat veckans söta,roliga och en till..

...veckans konstiga !!

Här kommer veckans konstiga !!

 

   

 

 

Och nu kommer veckans roliga !!

 

 

Och sist men inte minnst !!

Veckans söta !!

   

Oj !!

Har visst inte laggt in alla på "bilder" 

Men dem kommer senare !!   

Av ztaa - 10 april 2010 17:37

 Hej !!

Jag har tyvärr int haft tid till att ha letat efter roliga eller söta bilder/videos denhär veckan   

Hinner kanske göra det idag elr imån   

Ska leta på för eran skull !!

Håller på att göra kladdkaka nu till min hemkunskaps läxa    

Men ska leta när den är klar sen   


Hidåå !!

Av ztaa - 10 april 2010 15:23

Hejhoo !!

Nu har jag kommit hem från Kalmar   

Jag kom 2:a i F13 klassen   

Fick inga DC-skor på Intersport   

Men fick ett par snygga Firefly eller nått   

LOVE THEM   

Men nu ska jag titta på lite TV !!

Repris ifrån igår elr nått   


Herrå ``

Av ztaa - 9 april 2010 09:30

Hej alla !!

Igår va jag på origentering med grannen !!

Vante såå tråkigt som jag trodde !!

Jag fich hjälpa Erik Karlsson med alla barnen i hans grupp   

Vi har kul tillsammans !!


Sen var det fotbollsträning på kvällen   

Det va assköyyigt !!

Jag ska stå målvakt med Lizzan   

Jag trodde våran tränare va dryg..

...men det va han inte !!

Han ser nämligen lite dryg ut   

Vi körde evighetsstaffet som gick runt och runt hela tiden !!

Vi körde en extra gång efter vi hade slutat   

Men det var bara  två som körde i vårt lag   

Mikaela bara gnällde och var inte med på sista gången,

Lizzan och Annie hadde håll..

...så det var bara Jag och Elin som körde   


När jag kom hem hjälpte jag pappsen i garaget   

Det var roligt !!


Men nu ska jag titta på mina kompisars bloggar och se om de ska va med någon ida !!

Hade gött !!


Av ztaa - 8 april 2010 09:20

Hej allesammans !!

Idag ska jag följa med grannen och origentera   

Yiipi säger vi då   


Ååååå !!

JAG VILL INTE !!

Men vad skulle jag säga ??

Nej,det går inte,jag är säkert sjuk i mårgon   

Ååååå,så tråkigt !!

Jag kommer säkert somna   


Jag hoppas "han" är där   


Men,,,

,,mångis kramis frånis migis !!

Ovido - Quiz & Flashcards