idazetterströöm

Alla inlägg under juli 2011

Av ztaa - 27 juli 2011 13:33

Hej!

Jag har börjat en ny blogg på

www.idazetterstroom.cybersite.nu

och det är inte för jag fick en kommentar om det,jag har haft den i snart 2-3 veckor!

Där läser ni om vardagen på Bloggen, och där finns det oxå bilder,ni ser några bilder som jag tycker om på Startsidan

Klicka bara på Blogg eller Startsida om ni vill komma direkt till sidan,eller på

www.idazetterstroom.cybersite.nu

om ni vill bestämma själv...


Ha det bra nu!

Av ztaa - 18 juli 2011 22:32

Hejhej!

Tar en veckas paus nu!

Vart ganska arg på bloggplatsen nu på sista tiden!

Långa inlägg har försvunnit när man sparat dem med mera!

Men fortsätt besöka och snälla,skriv en rad om det finns någon sida NI tycker är bra att blogga på!


Hejdå!

Av ztaa - 18 juli 2011 11:56

Hejhej!

Hemma från Gunnarsö nu!

Stannade 2 dar till!

Bloggade om det igår men det föärsvann!

HATAR BLOGGPLATSEN!

Funderar på att byta!

Men jag kan inte ladda upp bilderna föränn nästa månad!

Vilken sida tycker ni jag ska byta till?

HJÄLP MIG!

Ha det bra!

Av ztaa - 15 juli 2011 14:00

Hejhej!

Just nu startade jag =)

Önska mig lycka till!

Av ztaa - 15 juli 2011 12:15

Hej!
Idag åker vi till Öland för att springa!

Hoppas ni får en bra dag!


Hejdå!

Av ztaa - 14 juli 2011 23:00

Har haft en bra dag,tror jag =)

Har  ni haft en bra dag ?

Hoppas det!



Hejdå!

Av ztaa - 14 juli 2011 20:30

Haha!

Tog bilden för ca 1 vecka sen!

 Den stora knölen är "innlandet" den längst upp är Gotland och emellan är Öland =) 

Av ztaa - 14 juli 2011 15:00

  Jordgubbe!

Melon    Bröd


3 bilder som jag har tagit!

Ovido - Quiz & Flashcards