idazetterströöm

Alla inlägg under juni 2010

Av ztaa - 30 juni 2010 16:45

Hejhej!

Om ni vill veta mer,

fråga bara mig =)

Av ztaa - 30 juni 2010 16:30

Bilder xD

Om ni inte ser texten som står,

så skriver jag under xD

http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/49/52/21/16821/1ea552ecba14e78f

Mjölken:

-Alkohol löser inga problem...

ABSOLUT VODKA:

-Det gör fan inte mjölk heller!

 

Våra datorer är pajja,

så vi måste göra allt manuellt...

 

Ful bild bara!

-Titta mamma,jag är en riktig snygging!

-Jag med,jag med!

-Men jag då,j

ag kan t.o.m posera,

pusspuss!

 

-Jag e den nya Magnus Uggla!

 

Hejdå!

 

Av ztaa - 30 juni 2010 11:00

Choobreeh!

Nu är jag och Wilma♥ på Gunnarsö!

Fakta om Gunnarsö:


Vart ligger det?

I Oskarshamn.


Är det stort?

Jaa!


Hur många badplatser finns det?

4 + hopptorn och brygga!


Är det värt för pengarna?

Jaa!


Hur länge får man vara där?

Hela sommaren om man vill!

Fast då är man *långliggare*


Är personalen bra?

Jaa!


Vad jag tycker?

JAG ÄLSKAR DET!

Av ztaa - 30 juni 2010 08:45

Ha en braa dag!

Av ztaa - 29 juni 2010 22:45

Heloo!

Nu är det seent!

Jag vet!

Men nu är jag,Wilma,mm och mf på g till

Gunnarsö♥

Har vart på speedway!

Vi kommer ha jättekul!
Jag har inte tillgång till data,men jag har bloggat lite i framtiden,

som nu!

Kommer ta med mig kameran.


Pusspuss<3

Sees snaart!

Av ztaa - 29 juni 2010 19:00

Hjälp asså!

Efter ni har sett detta klipp så kommer ni tro att Michael Jacksson

*Stavning*

FORFARANDE LEVER!

Tog klippet från min kompis blogg!

FÖRLÅÅÅT!

Förlåt igen!


Av ztaa - 29 juni 2010 12:11

Hejhej!

Sitter här och äter mina fantastiska pizzamackor!

Mormor och Pontus kom nyss!

Hämtade all packning till Gunnarsö!

Kan ju inte cykla med den!

Så nu äter jag!

Vill ni ha recept?!

Här kommer det,


Du behöver:

Tallrik,2 runda mackor,ketchup/tomatsås,det du vill ha på!

Gör såhär.

  1. Smeta på ett tunt lager ketchup/tomatsås på mackan.
  2. Lägg på det du vill ha på,skinka,ost,vad du vill!
  3. Sätt in den i micron på 2.30 min.
  4. Lägg på lite pizzakrydda!

Sen va det klart!

Smaklig måltid!

 

Ovido - Quiz & Flashcards