idazetterströöm

Alla inlägg under april 2010

Av ztaa - 18 april 2010 09:31

Goten morgon 

Idag vaknade hela familjen ungefär samtidigt,även Robin 

Det är Int ofta !!

Men ska ju va med Wilma idag då

Dem kommer kanske ut till motorbanan idag

Dem har en monicross


Men ses väl där Wilmis !!


Heedå !!   

Av ztaa - 17 april 2010 19:23

Av ztaa - 17 april 2010 19:19

Hej !!

Veckans roliga !!

Kommer i omgångar !!

Det går ju inte att lägga in flera styckna på samma gång  


Av ztaa - 17 april 2010 18:49

Hej alla !!

Nu är vi hemma igen !!

Har inte orkat skriva föränn nu !!

Vi kom tvåa idag på Vårstafetten !!

Det gick bra för mig  

Efter de så åkte vi med vårat lag (Team Tejbrant) eller pappas jobb till Moliljan.

Hotellet i Målilla och åt !!

Det var inte så gott faktist  

Vi åt pizza !!

Jag vart as-trött efter det !!

Men nu orkar jag inte att skriva mera !!


Och imorn ska jag vara med min bästis Wilma Olausson   

Det ska bli kul !!

Nästa helg ska jag KANSKE sova över med min kompis Melinda Karlsson !!

Vi bara nämnde det !!


Men nu ska jag titta om det finns några nya komentarer  

Tror inte det finns några  

Ni måste skriva mer komentarer hörni  


Heedå !!

Av ztaa - 16 april 2010 21:47

Heej alla !!

Nu har Julia R åkt hem !!

Håller på att packa mina springkläder tills imårgon !!

Ska va med i vårstafetten  

Måste gå !!


Heedå !!

Av ztaa - 16 april 2010 17:37

Heej !!

Hittade en till video !!

Av ztaa - 16 april 2010 17:20

Hej alla !!

Nu har Julia R åkt hem för att äta.

Så jag passade på att blogga lite !!

Och äta förståss !!

Men här kommer veckans konstiga !!

     

Är prickarna svarta eller vita ??      

Håll koll på den svarta pricken så blir bakgrunden vit !!


Detdär va veckans konstiga !!

Ovido - Quiz & Flashcards