idazetterströöm

Alla inlägg under september 2011

Av ztaa - 28 september 2011 21:56

Otroligt rolig bloggen vart senaste veckan...=/

Skulle bara liva upp den lite mä ett inlägg,ska sova snart...


Men ville även säga att om jag skrivet " inga mer bilder denna månad" eller nått i stil med dä,så kommer det kanske inte komma mer inlägg den månaden...pga. att jag hatar tråkiga inlägg utan bilder =)

Och man kan bara ladda upp 500 bilder per månad,vilket är för lite för mig =)


KRAAM!

Av ztaa - 26 september 2011 15:09

    Två fina bilder med nya kameran =)

Dagen har vart great!

Idag efter idrotten så lekte vi tjejer runt lite i omklädningsrummet =9

Slutade med att Lollo snubbla och så klämde jag min arm mellan en väggkant och Lollo =/

Hela armen domna bort och nu gö den bara lite ont...


Innebandyträning någon?

Av ztaa - 25 september 2011 19:21

Hejhej!

Nu är alla hemma!
Ganska skönt!

Mamma och pappa har ju vart å sprunge lidingeö,jag har vart hos mormor och morfar i helgen och Robin har vart hos Pontus!

Har tagit EN MASSA bra bilder,enligt mig =)

Kommer en bildbomb frammåt oktober,kan inte ladda upp mer bilder denna månad!


Hejj!

Av ztaa - 24 september 2011 20:39

Felstavat?

Sitter hemma hos mormor och morfar,kollar på GP:t,käkar äpple och gosar mä kameran =)

Någon som vet vart man kan köpa nån sladd eller dyligt till att ladda upp bilder från en Extreme 111 eller Canon ?

Ni förstår nog att jag inte har någon bild att lägga upp just nu...har tagit (enligt mig) lite smått coola bilder med nya kameran!

Nä,nu ska det inte bli för tråkigt!


Ses!

Av ztaa - 23 september 2011 15:07

     

Igår kom mormor och morfar över en sväng för tacopaj och tårta!

Fick lite grejs!

Kommer även en systemkamera på posten snart!

Lovelovelovelove!

Så tack till alla som va mä å köpte den ♥


Bilder kommer i början på oktober!
Har laddat upp mer än 500 bilder denna månad så jag måste ladda upp bilderna 1 och 1 =(


Av ztaa - 22 september 2011 15:31

  

Alla älskar mobilbilder...eller?

Japp!
13 år idag kl 09.42 =)

Har fått en ny plånbok och nya gympaa dojjor änsålänge...köpte de igår  med mamma=)

Får junte glömma att jag fick 3 kr och ett tuggummi av Marre =)Hahha!Ho ä för go!

Läser även någon av världens tråkigaste böcker i skolan =(

Inget illa Anne!

Men släng gärna in ett GRATTIS =)

Av ztaa - 21 september 2011 13:56

          -Bilder från dem senaste dagarna...

 

Har jobbat på vippen med Marre,Julia och Raimo...

Sutti i kafeterian och drucke smil!

Snart åker mamma och jag till Vimmby för lite inhandling av gympadojjer och paket...vem kan dem va till =)


1 DAG KVAR!

Av ztaa - 21 september 2011 12:52

Sitter på hemGÅRDEN nu!=)

Skka gå till bussen nue!

Uppdate när jag kommer hem!

Ovido - Quiz & Flashcards