idazetterströöm

Alla inlägg under december 2011

Av ztaa - 31 december 2011 10:39

                 

Hade en finfin dag med Wilma igår!

Bjuder på vissa bilder ;)

 

Kom mest in för att säga  Gott Nytt År!

Av ztaa - 29 december 2011 20:05

          

Fina mobilbilder från lägret! Kan väl säga att jag har lite dåligt med bilder just nu ;)

Fick ett telefonsamtal idag som sa att jag kommit mä i F15 Smålanslag,glaad tjej!!!

Har tillbringat dagen i Gårdveda med Annie och Elin,fint de! Och sen lite bandy på dä mä!

-Elin,du gjorde min dag iallafall!! =D haha!!!!

 

Av ztaa - 28 december 2011 21:21

   

Måste bara säga att jag saknar sommaren,sena kvällar på speedwaybanan men fiinaste kompisarna,cykelturer till Hesjön och mycket mer!

Senaste två dagarna har jag och Maria tillbringat i Tranås på Smålands F15 uttagning,skrattat en hel del,strosat runt i en okänd skola och saknat våra kära sängar!!

Ikväll har man vart på bandy med Elin och Annie,18-årslaget spelade,blev en hel del skratt där med ;)

Men bara så ni vet,så har vi bääst humor!!♥

Av ztaa - 26 december 2011 14:00

 

Har gjort om lite..vad tycker ni? =)

Av ztaa - 26 december 2011 11:32

   

Senaste dagarna har jag mest myyst runt i min lilla onepiece..längtat till våren och cross-säsongen,så man får ut och foota lite action! Imörn drar jag och Marre till Tranås på uttagnings lägret i smålandslaget f13 bandy =D

Sees!

Av ztaa - 24 december 2011 17:15

                                                                                        

Lite bilder från igår och idag!

Igår möös jag hos mormor och morfar med kusiner m.m

Fick en häärlig onepeace och en biljett till Jojjes föreställning i sommar =D

Fick även lite kläder,en tomte m.m ;)

Idag har vi vart å besökt minneslunden i Målilla kyrka,vart i Mörlunda å besökt gammelgammel farmor/farfar och gammelmormor/morfars gravar..

Öppnat yttligare 3 paket och nu blir de ännumer mys för nu är mormor och morfar här och vi ska fira Pappa!


 

Grattis fiinaste pappa!!!



Hur har ni haft det i JUL?? =)

Av ztaa - 22 december 2011 20:08

       

Haha..Robin xD eller? ;)

Nyss hemkommen från Bandyträningen,efter så stanna vi å fick körv,blev en massa skratt på de! =)

Har gjort julgodis i mängder också =D

Nu blire myys med familjen+farmor å farfar!!♥

Av ztaa - 21 december 2011 11:48

   

Kände att jag va tvungen att blogga idag ;)

Har lite bildbrist så jag gick ut å tog 2 snabba bilder ;)

Har slage in de sista klapparna..sitter å lyssnar på Enrique Iglesias ♥

Idag kommer farmor å farfar hiit =)

Sees!

Ovido - Quiz & Flashcards