idazetterströöm

Alla inlägg under mars 2011

Av ztaa - 31 mars 2011 19:04

Hejhej!

Nu är jag klar med chokladbollarna nu!
Eller chokladbollssmeten,har inte rullat dem,än!

Det var jättegott!

Smakade lite...

Lägger inte ut bilder nu...

Men nu ska jag kolla bloggar och Tv nu!

HejjedÅ!

Av ztaa - 31 mars 2011 15:41

Hejhej!

Hemma från skolan och sjukgymnastiken nu!

Dagen=Braa!
IMORN ÄR DET 1 APRIL!

I skolan idag har vi planerat vad vi ska ha för aprilskämt mot Maggan och Boyne!

Kommer hända mycket roliga saker!

Sen fick jag reda på att pappa beställde kläder igår!

 

 


GÖÖT!
Och sen kom min kamera hem idag också!

Bytte ut den,för det gick inte ladda den,har som ett mobilbatteri fast i en kamera...

Men nu ska jag nog kolla lite bloggar och så!

 

 

Heyy!

Av ztaa - 31 mars 2011 07:10

Hejhej!

Sitter och väntar på skolan,eller Lovisa,jag är redan klar...

Hon kommer om  typ 20 min...

 

Har inget att göra...

Igår så hittade jag en hoodietröja som jag gillar...och ett par jeans på HM!

Ni får se dem sen!

 

Har laddat upp nu och så!

 

Ska se lite på Vakna nu!

 

Heejdå!

Ha en bra dag!

Av ztaa - 30 mars 2011 15:18

Hur många batterier är dethär?

Tipsa gärna andra personer ni känner om tävlingen!
Man vinner 1 månads länkning!

Av ztaa - 30 mars 2011 15:09

Hejhej!

År 2011 kommer det finnas 4 st "coola datum"!

1/11/11,11/1/11,1/1/11,11/11/11!

Och 1 sak till!

Lägg ihop ditt födelse år!

Mitt är 98.

Och plussa på det du fyller,

13!

98+13=111

 

Hehehejdå!

Av ztaa - 30 mars 2011 15:02

Hejhej!

Dagen med 3 ord:

Bra,Snabb,Rolig!

Dagen började bra,den gick fort!

Vi va ju på språkval!

Det var jättekul!

Jag,Oskar och Ludde kasta sudd på varann och jag,Julia,Fanny,Alma och Lovisa också!

Hehe!

JÄTTEKUL!

 

Men ikväll är det träning!

MÅSTE KOMMA PÅ VECKANS FRÅGA!
Hjälp mig lite!

Av ztaa - 29 mars 2011 20:11

Hejhej!

Först till veckans tävling!

Förlåt att jag inte bloggat förän nu,men jag var inte hemma på hela dagen igår!

 

Fråga:

Hur många ljus är dethär?

Svar:

2 st.

Det speglar sig så mycket så det serut som 24,26,28 och vad ni nu har svarat.

Den närmsta var:

LOVISA!
Med 6 st.

www.hundefia.bloggplatsen.se

Men vi fick tyvärr ingen vinnare!

Men vi får se om det blir någon nästa "veckans fråga"

 

Nu till nuet!

Dagen har vart bra!
Ska komma på en nu veckans fråga...en klurig som innan!

Tror jag kommit på en!

Men nu har jag duschat...har origenterat!

Mer på:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

 

Ska kolla på TV och kolla bloggar nu!


Harä gött!

Av ztaa - 27 mars 2011 17:57

Hejhej!

Dagen idag har gått fort!

Jag har scraapat lite och så!

Om ni undrar va scraap är förnått så är det som att pyssla men mycket roligare!

Jag gör som ett kollage med bilder och text.

1 till varje i familjen.

Ni får se när det är klart

 

 

Men nu ska jag gå...hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards