idazetterströöm

Alla inlägg under april 2011

Av ztaa - 29 april 2011 09:17

Hejhej!

Har precis duschat!

Inatt drömmde jag att jag origenterade,det va nog lite påskpromenad också!Jag,Annie och Boyne gick och sjöng och skrattade och hade superkul...men jag fick inte veta hur det gick för mamma ringde och väckte mig vid kl. 9

Börjar bli litte hungrig så jag ska nog ta mig nått att äta!

Frukosten är ju det viktigaste målet på dagen!

Har inte mycket mer att säga!

Hejdå!

Av ztaa - 28 april 2011 11:41

Herr Carlsson!

Av ztaa - 28 april 2011 11:27

Haha!

Söt asså!

Tjena! 'nicknick' Läget?

Av ztaa - 28 april 2011 10:23

Hejhej!

Idag har jag inte så mycket att blogga om så jag ska skriva ut ett test istället!

Vad är DU för glass?

 

Fråga 1

Vad har du för stil?

Mjukisbyxor

Dyrt

Tuperat

Färgsprakat


Fråga 2

Vad är ditt favoritgodis?

Smarties

Choklad

Daim

Marsmellows

 

Fråga 3

Vilken färg är din favvofärg?

Olika

Brun

Beige

Vit

 

Fråga 4

Vad har du för hudfärg?

Brun

Beige

Vit

Olika

 

Fråga 5

Vilken årstid är bäst?

Sommar

Vår

Höst

Vinter


Räkna ihop hur många ni fick av varje färg och skicka komentar,sen svarar jag och säger vilken glass ni är!


Hejdå!

Av ztaa - 27 april 2011 15:18

Hejhej!

Inatt har vi sovt över hos mig!

Jag och Wilma då!

Det har vart kul!

Igårkväll så va det ju speedway,så vi tittade lite,men det va inte kul när inte Hans va med

Men idag har vi vart hos Dolly och Frasse!

 

Ni kanske får lite bilder och sånt sen!

 

Hejdå!

Av ztaa - 26 april 2011 07:53

Vet inte!

Har inte orkat blogga så mycket nu!

Men idag ska jag va med Wilma♥

Har inte så mycket att säga!

Ska blogga på sport-tjejen nu!

Hejdå!

Av ztaa - 22 april 2011 09:42
Av ztaa - 22 april 2011 08:41

Har ingen bättre rubrik!

Igår så var jag med Julia och Lovisa!

Fanny har åkt till spanien,så jag gjorde ett videoinlägg till dig!

Men nu fans det inte med i uppladdningen

Jag tror vi ska va idag oxå!

Och ha vattenkrig!

Senare ska jag till mormor och morfar och äta,mina kusiner kommer oxå!

Vad ska ni göra i påsk?

 

Ha en bra påsk!
Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards