idazetterströöm

Alla inlägg under april 2010

Av ztaa - 24 april 2010 07:06

Hej allesammans !!

Jag har tråkigt !!

Mamma väckte mig vid kl. 6.20 !!

Blaa.....


Ska va målvakt idag på fotbollsmatchen !!

ÅÅÅÅÅÅÅ !!

JAG HAR TRÅKIGT !!

Kom på något att göra !!


Det finns bara tråkiga pogram på TV:n !!


Jag tittade på TELLETUBBIES förut !!

De va roligt !!

Men jag han bara se ca. 3-4 min.


Heedå !!

Av ztaa - 23 april 2010 16:25

Hej !!

Denhära videon fanns med när jag sökte på barnprogram !!

Den heter:

Jag vill ha röv !!

Lite konstig men bra emellanåt !!

Av ztaa - 23 april 2010 16:19

Banan e gott !!

Elr va tycker ni ??


Av ztaa - 23 april 2010 13:51

Hej !!

Ett kort inlägg !!


Nyss började det att hagla !!

Min granne hade kompisar hoss henne och dem va i tältet,så när det började att hagla så sprang dom in och stängde aldrig !!


Efter ca. 1 min. senare så försökte dem få in tältet på altanen HELT !!


Jaadu !!

Blabla !!

Av ztaa - 23 april 2010 13:44

Måste ses !!

Den är lång men det är de värt !!


Av ztaa - 23 april 2010 13:08

Heej !!

Idag va skolan jätterolig !!

Jag hade Idrotten och då gjorde jag en hinderbana och så hade vi två lag !!

Sen körde vi Killerball !!


När jag kom hem va peletsen slut så jag tog en chokladboll i munnen och gick ner och stängde av den !!

Jag gick upp och tog ett glas med cola och sen passade på att dusha innan värmen tog slut !!


Det va min dah hitills !!

Ska ringa Minna snart,tror jag !!


Heedå !!

Av ztaa - 22 april 2010 21:13

Hej !!

Kommer ni ihåg Björnes Magasin ??

Det här klippet är från 1988 med Robert Gustavsson och Björne såklart !!

Jag saknar tiden från när man va liten,eller mindre !!

Jag visste inte att Björne var så musialisk 


Hehhe !!

Av ztaa - 22 april 2010 21:00

..Johanna !!

Hittade inget klipp på dem men kommer ett annat istället !!

Någon Co-driver elr va de heter pratar roligt !!


Måste ses !!



Ovido - Quiz & Flashcards