idazetterströöm

Alla inlägg under augusti 2010

Av ztaa - 28 augusti 2010 10:50

Hello alla goa bloggersch =)

Idag äre kalas hos mormor och morfar!

Så ni får ha det super!

Kanske går o va en stund mä nån kompis!

 

Kraaam!

Av ztaa - 27 augusti 2010 13:20

♥♥♥♥♥

♣♣♣♣♣

iiiii

☺☺☺☺☺

♂♂♂♂♂

•••••

☻☻☻☻☻

▬▬▬▬▬

ÌÌÌÌÌ

«««««

╬╬╬╬╬

♫♫♫♫♫

♦♦♦♦♦

╝╝╝╝╝

∟∟∟∟∟

♠♠♠♠♠

◙◙◙◙◙

*****

○○○○○

○○○○○

±±±±±

◘◘◘◘◘

©©©©©

þþþþþ

ƒƒƒƒƒ

☼☼☼☼☼

⌂⌂⌂⌂⌂

 

 

 

Av ztaa - 27 augusti 2010 13:07

Hejhej!

Skolan va UNDERBAR!

Vi hade friidrott idag!

Kuul!

Jag sprang 60 m.

Jag hade 10,17 och Nellie hade 10,18

xD

1 hundradel=)

Tänk om de hade vart tävlingen =)

Jaja,

idag vet jag inte om jag ska va med;

Julia,Lovisa,Fanny eller Julia,Fanny eller Julia,Lovisa eller Lovisa eller Julia eller ingen alls =/

Lite rörigt??

Men vi ses väl snart  =)

 

 

Av ztaa - 26 augusti 2010 10:15

Hej!

Om ni inte redan vet det så har jag vart på Öland med följande;

Irmy,Mike,Steffen,Mormor,Morfar,Britt-Marie,Vidar,Anita och en jag inte kommer ihåg namnet på =/

Vi hade det super!

Vi skulle till Karina,Peå och Enzo!

Alla bilder på vägen dit;

     

Ölands-bron!

När vi kom fram va...

vi framme =)

   

   

   

 

Lite fler bilder...

   

   

 


Lite andra människor!

   

   

   

   

   

   


På väg in till stan...

               

 Inne på stan =)

               

Till alla twigliht-fans;

     

Hemväg;

   


Senare;

           


Så,det va allt!

Vill ni veta mer är det bara att kommentera =)

Av ztaa - 25 augusti 2010 20:25

Hej!

Först tar vi skolan =)

Den gick bra!

Vi va på språkval idag!

Idag hade vi spanska och när vi kom dit och alla hade satt sig så gick brandlarmet!

Vi gick ut,väntade och sen såg vi att det kom;

2 brandbilar [1 med stege],en vattentank,brandschäfen [stavning] och sen kommer jag inte ihåg mer än att vi fick gå in,och när vi va på väg in så gick det igen =/

Men vi fick gå in efter det!

Somtur va så va det inget riktigt larm!

Sen så gick Jag,Annie,Julia T,Julle,Johansson och Otto till Fritidsgården!

Kuul!

Vi spelade pingis,bordsfotboll,biljard och Tv-spel,

de är nog nästan allt där!

Som jag spelade iallafall =)

 

Men nu till fotbollsträningen!

Va inte så kul...

FÖRÄNN I SLUTET AV DEN!

Då spelade vi med laget under oss =)

Jättekul!

Jag gjorde 1 mål =)

 

Och sist men inte minst crossen!

Robsan körde ju onsdagscupen!

Jag tror det gick rätt så bra faktist!

Vet inget mer resultat än att han kom 21 i 1 heatet!

 

Ha det bra!

Imån kommer nog Ölands-inlägget!

Av ztaa - 24 augusti 2010 13:24

Hej!

Idag va första dagen i skolan!

Rätt ok!

Går ju i 6 nu =)

Snart ska jag och mamma ut och spriinga!

Drygt 2.1 km!

Sen ska jag la va med Julia och Lovisa=)

Kraamkraam!

Juste!

Bilderna och de från Öland tror jag kommer ikväll =)

Av ztaa - 22 augusti 2010 21:05

Tjothenbreeh på ereeh!

Mene vill nie veta va ja har gjort idag eller?!

Jag har ju vart och 'lekt' med Willemannen'

xD

När jag skulle hem så gicc hennes brother och titta på 1 utav väldens bästa crossefilm xD

Så satt o sheckitout xD

Grym film!

Jag önsker att jag vore en af dem!

'Apan blev proffs xD'

________________________

Men jag logga ju in på bloggens plats nue och så en fråga som lätt såhär;

 

Anonym

Söndag 22 aug 19:37

Allså det är lite svårt att se vad du skriva när du skriver med lila och grön fint men lite svårt att skriva

http://.

Svar;

ztaa

Söndag 22 aug 21:04

Ok...jag kan försöka fixa det!
Men jag är tacksam om ni kan skriva ett namn...det är lite roligare att svara då =)










 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Japp!

Där haru svaret!

Ska fixat=)

Pözz o kräm och gråttiz!

Av ztaa - 22 augusti 2010 13:53

Hejeeh!

Fotböllen gick dretgött!

Vann med 2-1 !!

Vi hade sköj och de regnade!

Förra gången vi spelade mot demma så förlorade vi med 11-2.

[9-3]

De gjorde 2 mål med död boll!
Och vi gjorde ett mål som inte dommaren såg!

Men nu vann vi ju!


Så...

snart ska jag va med Wilma!

Hennes mamma och pappa är i Målilla uppve Mok-stugan =)

Dem kommer och hämtar mig snart =)

Kan inte blogga där =(

Datorn ä sönder!

Men nu ska jag packa!


Ha dä dretegött!


Ovido - Quiz & Flashcards