idazetterströöm

Alla inlägg under juli 2010

Av ztaa - 31 juli 2010 21:00

Åååååå!

Jag blir så JÄVLA FÖRBANNAD!

Min kompis skriver en massa onödiga komentarer som:

 

fanny

Måndag 26 juli 13:16

asså vilka onödiga bilder !!!!


på din cykel och husvagnar m.m

http://fannys.bloggplatsen.se


Då svarar jag att hon inte ska bry sig om vad jag har på min blogg och att jag bestämmer själv vad jag ska ha på den!


Och så gör hon ett inlägg om det och får mig och framstå som värsta idioten åt alla hennes bloggläsare,men dem vet inte vad hon har skrivit och sagt till mig!

Och sen ska man komentera om va dem tycker om mig!


OCH JAG ÄR INTE SÅ LÅG SOM HENNE OCH LÄGGER UPP HENNES JÄVLIGT ELAKA KOMENTARER PÅ MIN BLOGG SA ALLA KAN SE DEM!


DU ÄR DEN MEST IDIOTISKA "KOMPIS" JAG HAR!


HATAR DIG!

Av ztaa - 31 juli 2010 19:28

Hejhej!

Guuh va jag har längtat efter tangenterna!

Har ju vart i Karlstad och sen i Örebro!

O-Ringen gick bra!

Vi hade jättekuul!

Orkar inte ladda upp bilder o sånt idag!


Jag har ju oxå vart i Timmernabben ida på fotbollscup!

Det har gått super!

Första matchen förlora vi med 2-1 och 2-3 matchen så vann vi med 3-2 och 1-0!

Jag står målvakt och jag räddade den ända straffen idag!

KUUL!

Men imon ska vi iväg igen!

Snart ska jag titta på LagVM i speedway!

Men först ska jag fixa bloggen lite xD!


Ha de braa!

För de ska jaa!

Av ztaa - 29 juli 2010 09:15

Hej!

Ska fixa en liten tävling nu!

Med bilder jag ska ha uppe på bloggen!

Ni får välja 2 st. per dag!

Men bara 1 gång om dan!

Här kommer bilderna:

  1. Andvänd alla vettja!Fast jag skriver dem jag tycker bäst om ändån!

Komentera och bestäm!


Kramkram!

Av ztaa - 29 juli 2010 08:45

Kan man börja morgonen bättre än såhär ?


Av ztaa - 28 juli 2010 13:45

Med Kåre&Sten


Av ztaa - 28 juli 2010 10:30

Av ztaa - 27 juli 2010 14:00

Det bästa är efter ca. 2 min!

Ovido - Quiz & Flashcards