idazetterströöm

Alla inlägg under april 2010

Av ztaa - 19 april 2010 19:14

Hej allesammans !!

Nu är aktiviteterna slut för idag !!

Jag har kommit på en grej !!

Veckans bananmos !!

Det är en berättelse om bananer med en massa roliga bilder och en massa 

Så ni vet så kan det bli rätt så strässigt så Veckans söta,roliga osv. kanske inte kommer på samma dag jag har bestämnt (stavningen?)

Men jag ska försöka att lägga ut det samma dag !!

Veckans bananmos kommer på onsdagar !!

 

Det handlar inte alltid om bananer !!

Men lite allt möjligt !!

 

Heedå !!

 

PS.Mina kompisar Annie och Vilma kom på några idéer 

TACK ! ! ! ! !

Annie har en blogg och på den har hon förhoppningsvis lagt ut veckans mode på sin idag !!

Är inte säker !!

 

Men,

heedå !!

Av ztaa - 19 april 2010 07:08

Av ztaa - 19 april 2010 07:06

Av ztaa - 19 april 2010 06:57

Hej alla !!

Denna månad har jag haft 74 st. besökare !!

Men det är inte så många som skriver komentarer 


Snälla,skriv mera komentarer och gå in på gästboken !!

Så kan jag lägga ut varenda måndag hur många besökare jag har haft !!

Ni kan ju titta men.....aah !!


Heeedå !!

Av ztaa - 19 april 2010 06:54

Gothen morgen på er alla !!

Idag är det skola   


Efter det blir de Juniorerna   


Och sist men inte minst fotbollsträning   


Skriver när jag får tid sen !!


Heedå !!

Av ztaa - 18 april 2010 20:17

Hej igen !!

Det var  roligt i Järnforsen idag !!

Vi lekte tjuv och polis   

Det va rätt roligt faktist !!

Men vi gjorde lixom på ett annat sätt   

Vi smög på killar som gick i 8-9 an,dem hade sånnadär pistoler med gula små kulor i   

"Gurkan" blev skjuten i huvut två gånger !!

Och så höll dem fast honom och höll på !!

Dem va puckon med pistol   


Hehhe !!


Heedå !! 

Av ztaa - 18 april 2010 20:13

Hej alla !!

Här kommer veckans söta   

Gulligare !!

Gullig !!

 

Rånare !!

Glader !!

 

Gulligare !!

Gulligare !!

Av ztaa - 18 april 2010 09:51

Kommer väl en sista veckans roliga !!


Ovido - Quiz & Flashcards