idazetterströöm

Alla inlägg under april 2010

Av ztaa - 16 april 2010 13:34

Hej !!

Blev en daimstrut tillslut !!

Ska va me Lovisa och Julia R snart !!

Veckans konstiga kommer senare idag !!

Så va inte oroliga   


Heedå !!

Av ztaa - 16 april 2010 13:12

Hej alla !!

Idag slutade vi redan 12.40   

Tog sällskap med Julle och Ville.

Vi åkte till ICA och Ville köpte  en daimglass !!

Jag vill oxå ha en nu !!

Ska ringa mamma ennu en gång och se om hon svarar  


Hehhe !!


Av ztaa - 15 april 2010 16:25

Hej alla !!

Jag har nu hittat den läskiga crashen mellan Hans,Emil och Andreas !!

Titta !!

Jag stod bara några meter ifrån crashen !!

Det va läskigt kan jag lova !!

Tur han reste sig Hans !!

Han e ju bara så bäst ♥

Hehhe !!


Av ztaa - 15 april 2010 16:12

Hej alla !!

Nu har jag precis kommit hem ifrån Hultsfred.

Jag har vart hoss en Osteopat med min rygg idag 

Skolan idag va rätt så rolig !!


Men skriver mer sen !!

Kramziz Idziz

Av ztaa - 15 april 2010 06:50

Hallå alla barnen !!

Idag äe det skola 

Jättekuligt ju 


Ska fråga om jag får åka med grannen dit !!

Efter skolan ska jag till en osteopat med ryggen 

Men skriver när jag kommer hem !!


Ahh,juste !!

Idag lägger jag ut veckans video 

Kom på de i Söndags


Heedå !!  

Av ztaa - 13 april 2010 21:15

Hej !!

Har kommit hem från fotbollsträningen nu !!

Mkt måssa i håret när jag kom hem   

Har gjort om röstningen igen så..

...det är bara att rösta !!


PS.MIN KUSIN HAR FÅTT KÖRKORT   


Heedå !!

Av ztaa - 13 april 2010 15:20

Hej alla kompizzar !!

Skolan idag va okey !!

Han-han va ju där ♥


♥ LOVE YOU ♥


Efter skolan så skulle Elin vänta på bussen..

...så jag gjorde henne sällskap =)

När bussen gick så gjorde vi vårt "bra sagt,bra gjort eller hejdå"-tecken =)


För Alltid !!


Och sen fredtecknet om ni vet vad de e förnått !!

Man brukar säga :

- Peace,eller,Peace out oxå =)


Fotbollsträningikväll då =)

kl.17.30-19.00 =)


Om ni undrar så kan jag inte ta fram mina smilisar  så jag gör såhär istället !!


Heedå !!

Av ztaa - 12 april 2010 20:24

Heeeejhopp !!

Det blev ett sent inlägg ikväll !!

Det är för jag har haft fullt upp !!

Skola,juniorer och origentering !!


I skolan blev det lite tjafs på Entyn   

Som tur va så blev Jag och Elin kompisar med Annie och Vilma igen,tror jag ??

Vi har inte bett Vilma om förlåtelse än   

Vi han inte det efter skolan   

Men efter det så "solade" vi på flisfickan  

Fast utan drink då   


På juniorerna hade vi pingistunering!!

Det var int så jättekul !!


Men sen på origenteringen så va vi olika grupper !!

Jag va med Wilma Olausson och han-han   

Jag gillar så kallade "han-han"   


Men de va dede !!


Heedå !!

Ovido - Quiz & Flashcards