idazetterströöm

Alla inlägg under januari 2012

Av ztaa - 31 januari 2012 16:53

   

Kollat 5 timmar på Robert Gustavsson,lite AMA Supercross och pendlat mellan huvudvärk och känslan att näsan kommer sprängas..fin dag :S

Av ztaa - 30 januari 2012 18:38

        

Bilder från i gårkväll när jag satt å spela på min grymt ostämda och 90 åriga gitarr..

Av ztaa - 29 januari 2012 20:30

     

Finfin dag i Nässjö,måste skryta och få säga att jag gjorde ett riktigt snyggt mål,nått jag ALDRIIIG gör om,haha ;)

Köpt ett par nya skoor..bilder kanske kommer imorn ;P

Puss på er :)

Av ztaa - 28 januari 2012 22:02

   

 

Ikväll har jag myst runt i min alldeles förstora men sjukt sköna tröja,lyckades sätta upp håret så inget hängde löst..vem som nu bryr sig om de ;P Kunde inte hålla mig borta från bandyplan,så drog dit en sväng mä grannen också..nice surprise :P Hejsvejs lingongrejs!

Av ztaa - 27 januari 2012 17:28

   

Enrique Iglesias <3

Sitter med godispåsen och bläddrar bland massa bilder från idag..överlevde So-provet å så,just nu vill jag bara dra te Åre och åka skidor!! Menmen..harä gött! <3

Av ztaa - 26 januari 2012 15:51

   

Nya bra bilder kommer imorn..

Plugga,plugga,pluugga! So prov imorn :/

Lite orolig eftersom Svenne alltid tar mä saker vi inte fått läsa om :S

Ikväll står bandy på schemat,göött!

Pöss på er då ;)

Av ztaa - 24 januari 2012 16:37

    

Okej dag i skolan,nu står bandy och innebandy på schemat!!

Ovido - Quiz & Flashcards