idazetterströöm

Alla inlägg under maj 2011

Av ztaa - 29 maj 2011 11:26

Hejhej!

Idag vaknade vi vi 9,tror jag?!

Sen gick mamma ner och jag hämtade blommorna jag plockade igår med mormor och kortet jag gjorde!

Hon blev jätteglad och sen så fick jag en BAMSEKRAM!

Sen käka vi frukost och kollade konstigt nog på

Spirtt-Hästen från vildmarken

Slutet va bra!


Sen skulle jag ner och duscha!

Gissa vad jag hittade på magen då!
En fästing!

ÅRETS FÖRSTA!

Inget man ska va stolt över men...


Nu ska jag gå och hjälpa mamma!



Hejdå!

Av ztaa - 28 maj 2011 17:31

Hejhej!

Helgen än så länge har vart BRA!

Idag har jag vart med mormor och plockat blommor till mamma och till gammelmormors grav.

Sen har jag oxå gjort klart Mors dags korten till mamma och mormor!

Plus att jag börjat på Studentkorten till Lotta och Robin!

Bilderna får ni när det är klart!

Ikväll ska jag och mamma se på GP från Prag!

Och käka pizza!

Idag när jag skulle till ica så va det punka på min cykel,så jag tog mammas.

Och nu skulle jag laga slangen,men då hade ju Robin och Pappa alla verktyg mä sig!

Så det gick junte!

Får fixa det i mornkväll när dem kommer hem!

Nu är det bara 6 dagar kvar till KLASSRESAN!

GÖTET<3

LISEBERG<3

Järnforsen ska dit SAMMA dagar som vi!

SAMMA dag på liseberg oxå!

Jag,Oskar och Ludde ska åka Atmosfear tsm!

KUUUUL!


Längtar såå!

Men nu ska jag kolla bloggar!


HEJDÅ!

Av ztaa - 27 maj 2011 07:12

Hejhej!

Sitter här och har gjort glosläxan och veckans ord en sista gång...

Lyssnar på låten Love med gruppen Kazaky.

Rätt bra faktist,finns på Spotify!

Men idag är det skola och sen så slutar jag ju ganska tidigt så vi får se vad jag ska göra senare...

Tittar på Vakna Med The Voice nu...

ÄLSKAR programmet!

Men nu ska jag gå och göra mig iordning...


Hejdå!

Av ztaa - 26 maj 2011 16:30

Hejhej!

Nu ska mitt utvecklings-samtal börja...

Här har ni lite bilder som ni kan titta på!

Hoppas ni tycker dem är bra!
Tagna i tisdags...

                                         


Hejdå!

Av ztaa - 26 maj 2011 14:31

Hejhej!

Dagen har väl vart bra!

Vi ska få en ny gunga eller 6 st. i en...

Så jag,julia r,lovisa,fanny och julia t gick i den sanden dem har där barfota !!

Det va JÄTTESKÖNT !!

Sen spelade jag lite squarebal med Annie och Elin bla.

Idag skulle vi oxå ändra platser !!

Men Maggan sa att det va för svårt att sätta ihop oss (vi fick välja vilka vi ville sitta brevid)

så när vi skulle gå hem så sa hon att vi skulle sitta 1 och 1...

Nästan ALLA buade och skrek NEJ MEN MAGGAN !!

Menmen...

Idag ska jag på utvecklings-samtal =(

Vill inte !!

Ville berättade en massa om hans US...

Säger inte vad...

Fick inte =)

Tror Boyne kommer ta upp att jag hade "Dålig attityd" på cykeldagen !!

Va nu det "Dåliga" va...??


Men nu ska jag gå!


Herrå!

Av ztaa - 24 maj 2011 21:20

Hejhej!

nu har jag duschat!

jag och mamma har vart ute på långpass...

läs mer på

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

där finns det oxå fina bilder som jag tog när vi va ute,på vattnet och lite...värt att kolla!

ni ser ju oxå att jag ändrat stil!

får va såhär nu...en stund...hinner inte fixa mer,ska äta och sen sova...blir sent imorn...

men komentera om ni har synpungter på texten...bra eller dåligt,bestämmer ni själva!

eller om ni vet en annat text som passar bättre!

 

Hejdå

Av ztaa - 24 maj 2011 18:31

Hejhej

Nu kommer bilderna från göteborg<3

när vi kom till götlaborg så åkte vi till mina sysslingar och deras mamma som är kusin med pappa...

         jonte och fia...

sen va fias syster och hennes familj där

  saga<3

hon va lessen för hon ville inte åka   moa,kommer inte ihåg va hon heter,hörde inte hans namn...

sen på fredagen så skulle vi köpa lite kläder till skolavslutningen...

  

   

hittade en fin "skjorta" på kapahl

men det fanns inte i min storlek så vi åkte till nordstan och där fanns det,pappa hittade ett par coola byxor oxå,sen va det 3för2 så det blev ett par byxor till

      

så vi shoppade i 6 timmar

sen vid 5 när vi va klara så gick vi till en pastabuffe och käka lite...

men nu är dem bilderna borta,så...

sen på lördagen så sprang ju mamma och pappa,dem bilderna ser ni på:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

vi brukar vi gå till en djurpark och titta på djuren och balansparken innan vi tittar

sälarna:

             

sen såg vi en liten ekorre som jag inte han att ta kort på nära håll:

 

ni ser va det är för djur...

                                         

och balansparken

                                                   

och lite ifrån parken

(glömde säga att vi va i slottsparken)

eller så va det slottsskogen...

                   

och påväg hem...

                                 

men nu måste jag gå


hoppas bilderna va bra

heejdåå

Av ztaa - 23 maj 2011 16:50

hejhej

förlåt att jag inte bloggat i helgen,men jag har vart i göteborg och sprungit...

har inte struntat i att blogga lr så...

men bilder kommer upp ikväll eller imorgon,ska ju ladda upp på 2 bloggar,denna och

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

ska ladda upp nu...see ya <3

Ovido - Quiz & Flashcards