idazetterströöm

Alla inlägg under april 2010

Av ztaa - 7 april 2010 21:25

Hej hoppetoss !!

Nu e jag glader !!

För jag har vart och kört på Målilla's lilla crossbana !!

Det va assköyy !!

Jag vurpade i en sväng   

Alexander som jag va där med,och en annan kille bara åkte förbi och Ville (en klasskamrat) kom och drog på cykeln och frågade lite allvarligt :

- Gick det bra Ida ??

Jag bara svarade :

- Jaja,jag är helt okey !!

Och så drog vi iväg igen !!


Krammix Idahoo   

Av ztaa - 7 april 2010 10:33

Hej igen !!

Va int så länge sen jag skrev,några min. bara.

Men iallafall så drömmde jag nått konstigt i natt !!

Elller inte nått konstigt men,jaja,ni fattar !!


Jag drömde att jag åkte med min mm och mf på någon väg,

sen när vi skulle över en bro så stod Miley Cirus och Selena Gomez och några till ifrån "Magi till havs med....." och tittade på dem,och mm o mf visste inte vilka de va så dem bara körde förbi.

Int så konstigt men de va va jag drömmde !!


Hidå.

Av ztaa - 7 april 2010 10:27

Hej alla bloggissar !!


Har precis tittat färdigt på "Magi till havs med Hanna Montana" på Disney Channel.

Finns inte så mkt mer att göra   

ÅÅÅÅÅ !!!!!


Vad brukar ni göra när ni har tråkigt ??

Ge mig förslag !!

Kramzizzar Idahoo.

Av ztaa - 7 april 2010 08:50

Hej alla barnen   

Igår va jag i V-by och körde cross på min grannes cross =D

Vi körde på 80-banan !!


Det va as-sköyy !!

förutom att den hoyyen är så liten o låg så jag körde fast i ett lerhöl   

Hehe.....


Men vi va där i ca. 2 ½ timmar   

Vi va sist därifrån !!


Det va en liten kille i ca. 9-års åldern som var där och åkte oxå.

Han var bra !!

Hen heter Robert Blom..

...och hans pappa Herman Blom !!

Pappa vet det..

...för han känner Herman.


Aja,det va lite om i gårkväll !!


Hedå !!

Av ztaa - 6 april 2010 09:17

Hej igen !!

Här kommer några bilder på min idol Jo !!

 Nitro Circus ♥

 

   

 

 

 

 

 

 

Love yoo Jo !!

You rock !!

Av ztaa - 6 april 2010 09:11

Hej alla bloggare !!

I morse när jag vaknade tänkte jag :

Är det tisdag eller onsdag ??

 Det var väl en hård dag hoss Dolly och Frasse igår   

 

Sen ska jag antingen ringa Frida eller städa garaget !!

  

Vad tycker ni ??

Aja,komentera gärna !!


Hidå kran Ida !! 

Av ztaa - 5 april 2010 20:04

Hej alla bloggisar !!

Nu har jag vart lite med grannen !!


Men för ca 2 tim. sen kom jag hem från lilla Gårdveda......Annie   

Jag  va ute och gick lite med Dolly,och Britt-Marie gick med Frasse !!

Jag hade så gärna velat lägga ut bilder på dem,men jag vet inte hur man gör  

Någon som vet kan väl förklara eller visa mig hur man gör !!


JAG ÄLSKAR FRASSIS DOLLY O ENZO !!



Mina syslingar var där oxå...

..Lina och Rikhard !!

Lina reser mkt !!


Hon har en egen resdagbok :

www.resdagboken.se(ResenärerLina.E)


Tror jag de va !!


Herrå

kramzziz Idaho !!


Av ztaa - 5 april 2010 08:29

Hej alla bloggisar !!

Idag ska jag till Världens Sötaste Hundar !!

Min mormorsyster Britt-Marie och hennes dotter Karina  + Vidar o Peo

..har tre hundar tillsammans...

..mormorssyster Britt-Marie och hennes man Vidar har två..

...Frasse och Dolly <3  <3

Och Karina o Peo har en..

... Enzo <3


Love Yoo !!

Ovido - Quiz & Flashcards