idazetterströöm

Alla inlägg under maj 2010

Av ztaa - 31 maj 2010 20:13

Vi två = ?

 

Vi möts emellanåt,

du och jag.

När det händer,

blir jag svag.

 

Våra blickar möts,

vi ler.

Vi tittar bort,

vårt möte blev kort.

 

Jag vill alltid va hoss dig.

men,

vill du va hoss mig.

Vill du det.

 

Jag tänker jämt på dig,

tänker du på mig.

Jag skulle aldrig ljuga för dig,

skulle du ljuga för mig.

 

Jag har aldrig gillat någon så mycket.

du är allt mitt,

i ett stycke.

 

Love you !!

Av ztaa - 31 maj 2010 16:07

Hej !!

Orkar inte me nån rubrik !!

____________

Skolan va  bra.

Hade brännbollsdag.

Jag va med Tyskland.

Kom delad 3plats med Belgien.

Fast vi vann mot Belgien,

så i mitt huvud kom vi 3 =)

______________

Har fotbollsträning ikväll =/

JAG ORKAR INTE TRÄNA !!


Blähää =()


Ha't bra !!


Av ztaa - 30 maj 2010 12:32

Hejhoo Nalle Poooh =)

Först vill jag bara säga :


HA EN BRA MAMMADAG,MAMMA !!


Kan tyvärr inte lägga in någon fin bild från google eller så,

har problem med våran datamus =(

_______________________________

Men nu kommer der bilder !!
För vi kom nyss hem ifrån Pauliström.

(stavningen?)

Robin har kört cross =)

  

Kommer bilder från hoppen.

        


Måste gå,

ska timm motorbanan,

speedway =)



Ha't gött' =)

Av ztaa - 29 maj 2010 19:58

Hejhejhej,hemskt mycket hej =)


Matchen gick bra !!

Vi vann med 2-1 =)


Vi har ätit från Bandy Grillen nu =)

Gött ska va gött vettní.


Har nyss sett på

Brudens Far 2 !!

Den är JÄTTEBRA !!

___________________________

Här kommer 2 bilder på mina händer =)

Höger.

Vänster.


Jag,Annie,Vilma,Ellen och Elin körde en lek i fredags =) 

Typ snurra flaska men med naggelack =)


Ha de bra !!


Krám Í da =) 

Av ztaa - 29 maj 2010 08:45

Hej alla pooolers =)

Igår va jag,Elin,Ellen,och Vilma hoss Annie och såg på

StarStruk !!

Det va roligt !!

Vi hade och har JätteSkoyy med varandra !!


Vi åt potatissallad med kassler !!

Och majs,gurka och minitomater !!


Till efterrätt så blev det vit chokladkaka !!

Det va Super !!


Tack Annie och alla andra kidsen som var där,

för att jag fick komma =)


Smile =)

Av ztaa - 28 maj 2010 13:58

Hej !!

Igår va jag på

Cirkus Valen !!

Rätt kul faktist !!

Kunde inte blogga om det igår =(

De va nå hack i datorn.


Men här kommer några bilder:

  

Oj.

Blev visst roterad.

Men dethär är min granne Andrea som va med på cirkusen.   

Dethär är i slutet när dem tackar.  

Här tittar hon på cirkusen.  

Här kommer den hemliga gästen Peps in =)

  

Maria och Ulrika får blommor.  

 

The Prutters.

    

Klantiga gymnaster.

En sång och dans grupp.

  

  

  

Tandläkar clownerna.

 

  

  

  

  

  

Nalle Puh,Tiger och Spiderman.

  

Popcornpaus.

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Jongleringsgruppen.

  

  

  

  

Dansgruppen.

  

  

  

  

  

Stora,starka...

..Tiger.....

  

  

  

  

  

Chackclowner.

  

  

  

  

  

Linus.H

  

  

  

   

Min kompis Louise =)     

Av ztaa - 26 maj 2010 19:26

Hej !!

Kom nyss hem från fotbolls-träningen  

Vi spelade med 15-årslaget.

Det va

       

Hehhe.

_________________________________

Idag fick vi

hemliga-kompisar i skolan.

Jag fick en tjej.

Här kommer lite ledtrådar.


  1. Hon har en dubbelteckning.
  2. Slutar på "ie"

Så.

Hejdå.

Av ztaa - 26 maj 2010 16:22

  

Har lite nya bilder !!

Dem är på mig =)


Ni tycker säkert jag ser muppad ut !!

   

HAHHHHA !!


  Skriv va ni tycker !!

Jag tål Allt !!

Ovido - Quiz & Flashcards