idazetterströöm

Alla inlägg under april 2010

Av ztaa - 1 april 2010 22:19

Hej alla bloggläsare !!

Jag glömde berätta om april-skämten i skolan idag !!


Vilma,en kompis till mig,hade kavlat upp ärmarna på sin långärmade tröja och skulle lura mig.....


Hon hade ritat utslag på ena armen och när jag stälde mig mitemot henne sa hon :

- Nemen gud,titta mina utslag på armen,det är ju vattenkoppor !!


Då sa jag :

- Men varför har du inga " vattenkoppor " på andra armen då ??


Då sa hon :

- Men sjit oxå !!Hehe.....


Den gick jag inte på du Vilma !!

Den du !!


Nee,men nu ska jag se på Tv-pogrammet Fantastiska Nöjen.....

Det är typ någon som gör en ny verision av Elvis,och några gör Abba och lite så !!


Finns väl inget annat att titta på...

..eller snarare,mamma och pappa låter en väl inte sätta på Disney Channel eller nått.....


Förästen har de bröllops-dag idag !!

Det är inget skämt =)


Hidå !!

Kramzizar Ida.

Av ztaa - 1 april 2010 22:02

Hej alla bloggläsare !!

Ville bara berätta vad som hände idag !!


Jag soppade bort lite smuts ifrån trappan med min kvast !!

Sen ställde jag den där jag brukar !!

Några timmar senare märkte jag att den var borta !!

Jag viste inte vad jag skulle göra !!


Efter en stund kom jag på ...


..jag kan ju ringa Hasse Aro från Efterlyst !!

Jag ringde och frågade om de hittat en efterlyst kvast.....

Han sa att de hade hittat en med mitt dna på...

Han mms:ade en bild..

...här kommer den...

  

Jag sa att det var min kvast...

..men inte jag,för jag har inte grönt nagelack !!



Av ztaa - 1 april 2010 20:19

Hej !!

Nu har jag gjort lite fruktsallad !!

Det var jättegott !!


Sitter och tittar på Tv nu !!

Blåsningen..

Det är rätt kul !!

Dem ska blåsa Kajsa Bergqvist eller va hon heter !!

Hon hoppar höjd..

iallafall !!

Det börjar nu !!


Ses snart !!

Bloggar senare !!


Hidå !!

Av ztaa - 1 april 2010 14:48

Ingredienser <3

4 bananer

8 dl mjölk

4 dl frysta bär /hallon,blåbär,jordgubb osv.

1 tsk ingefärga malen

2 msk flytande honung

40 gram vit choklad


Tillagning <3

1. Skiva bananerna i bitar,

Sen mixa alla ingredienser i en mixer/stavmixer

2. Riv chokladen på rivjärn.

Häll upp i fyra höga glas och dekorera med den vita chokladen.


Klart !!

Har inte provat det än !!

Hoppas det är gott !!

Tyvärr fanns det ingen bild där jag hittade dethär   

Milkshake-kramar Ida

Av ztaa - 1 april 2010 14:44

Hej !!

Nu har vi Pååsk Loov !!

  

Roligt va ??

När har ni påsk lov ??

Påsk-kramar Ida !!

Ovido - Quiz & Flashcards