idazetterströöm

Alla inlägg under februari 2011

Av ztaa - 25 februari 2011 21:44

Heejhej!

Idag har jag vart och klippt mig!

Innan:

Efter:

Kommer tydligare bilder med kepsen snart...

 

Idag skulle jag egentligen ha spelat lite bandy med Alex,Skoog,Affe m.m

men det gick inte eftersom jag skulle klippa mig mott på dan!

 

Kollar på Parlamentet nu!

Pause!

Hejdå!

Av ztaa - 25 februari 2011 11:28

Av ztaa - 25 februari 2011 11:24

Av ztaa - 25 februari 2011 10:02

Hejhej!

Förlåt att jag inte har bloggat på...ett tag nu!

Ifrån tisdag till onsdag sov jag över med juniorerna!

Det va kul!

Lite drama på kvällen med det löste sig!

 

Och igår va jag,mormor och Elin i Oskarshamns badhus!

Det va JÄTTEKUL!

 

Och idag ska jag klippa mig!

Kort lr. Långt?!

Sv:Kort!

 

Hejdå!

Av ztaa - 20 februari 2011 12:00

Hejhej!

Här kommer bilderna!

Och sen dem två mörka bilderna!

Hon är ju så söt!

Dethär va ett tillfälle när hon va still!

Hahah!

Kram!

Av ztaa - 20 februari 2011 08:57

Hejhej!

Igår va det bandymatch!

Läs mer om den på:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

Och sen efter så åkte vi till min älskade moster Lollo!

Lotta min kusin har flyttat och köpt 1 katt och hon och Pierre är i Sälen 2 veckor,så Lollo ska ta hand om den!

Det är en Perser?stavning?och en norsk skogskats blandning!

Den är JÄTTESÖT!

Och är inte still länge!

Jag har inte lagt upp bilderna!

Men jag ska göra det nu!

 

Hejdå!

Av ztaa - 18 februari 2011 19:00

Hejhej!

Nu åker jag och Elin i Dacke förfullt!

Hittade ett videoklipp förut!

Bilder/Videos kommer imorgon,om jag tar några  

Av ztaa - 18 februari 2011 15:42

Hej!

Här kommer min keps!

Ikväll blir det Dacke med Elin!

Ellen va sjuk  kanske?

Men det blir kl ändå!

Nellie ska dit,och Affe!

Affe på tyska betyder Apa  

Ovido - Quiz & Flashcards