idazetterströöm

Alla inlägg under april 2010

Av ztaa - 22 april 2010 20:43

Heej !!

Nu har jag kommit hem ifrån fotbollen !!

Vi förlorade med 6-0,men det gör inte så mkt

Jag stod målvakt sista halva och spela första halva


Men nu ska jag gå och titta på Sveriges värsta bilförare !!

Finalen


Skriver vem som blev Sveriges.....osv. sen !!


Heed¨å !!  

Av ztaa - 22 april 2010 15:15

Hej alla !!

Denna månad har jag haft mer än 100 besökare !!

JIIPII !!

Skriv och komentera om vad ni tycker eller bara berätta hur många besökare NI har haft på eran blogg !!

  

Av ztaa - 22 april 2010 14:49

WHATZ ÖPP EVERY ONE !!

Skolan idag va shitsköyyig !!

På hemkunskapen idag gjorde vi chilli corn carne (stavningen?)

Men annars vaz de bra !!

 

Ska ha tränings match i kväll !!

Ska la stå halva spela halva   

 

Hade gött på er !!

 

 

 

Av ztaa - 21 april 2010 19:02

Heej !!

Nu e jag hemma från teorin/fotbollen !!

Vi hadde assköyy !!
Vi fikade och snackade och hadde roligt !!

Men ska spela träningsmatch emot Vimmerby elr Virserum imån


Skriver kanske senare !! 

Av ztaa - 21 april 2010 14:43

Heeejhoo !!

Speedwayen igår va de ja !!

Det gick bra !!

Hans vinkade till mig och lite ♥

Hehhe !!

Dackarna vann med 50-45 =)

Hans e bäst ♥

Man får ju börja tycka om Rune Volta nu oxå !!

Han har ju börjat i Dackarna !!

Pappa ska va mek ååt PK i år oxå =)

Joligt !!


Skolan idag va bra !!

Jag har läxa tills imånn !!

Vi har haft 3 veckor på oss att göra en hemkunskapsläxa !!

Vi skulle t.ex diska för hand och tvätta och lite !!

Jag har 1 sak kvar !!

Att vårfixa cykeln =(


I kväll blir det inte någon fotbollsträning !!

Utan teori istället !!


Men skriver mer sen !!

Heedå !!

Av ztaa - 20 april 2010 15:52

Hej !!

Lite Björn Gustavsson bara =)


Av ztaa - 20 april 2010 15:20

Hej alla !!

Nu har jag vart i skolan !!


Gick in på bloggen min när jag kom hem !!


Sett att jag fått 3 komentarer av min SEEGA vänn !!

Hon skriver att jag härmar henne hela tiden med bloggen och jag svarar:

GÖR VAD  DU VILL MED DIN BLOGG SÅ GÖR JAG VAD JAG VILL MED MIN !!

Hon är så j•vla SEEG !!

Hon kan va asschysst med sen på bloggen är hon bara elak !!


Men nu till nått annat !!
DET ÄR SPEEDWAY IKVÄLL !!

WOHOO !!

Skriver result. imårn biitti elr. nått !!

Blir rätt så sent !!

Jag vill åka med min kusin som har körkort !!

Hon fick ett för ca. 2-3 veckor sen =)


Hare gött !!

Av ztaa - 19 april 2010 20:00

Hej !!

Här kommer veckans konstiga i lite förväg 

Jag vet i fasen inte va de säger !!

Ovido - Quiz & Flashcards