idazetterströöm

Alla inlägg under juni 2010

Av ztaa - 21 juni 2010 21:20

Heej!

Nu är jag med i en

*Veckans blogg*

Tävling!

Va med du oxå!

www.klaralivet.blogg.se


Kram Ida!

Av ztaa - 21 juni 2010 15:12

Hej!

Hemma från solskolan!

Där min <3 är!

Vi hade kul idag!

På samlingen idag hade 'han' och jag jättekul!

Vi satt tillsammans och åt!

Vi är inte i samma grupp =(

Jag är med Lovisa och ett gäng småglin!

När alla skulle samlas i slutet skulle vi gå ner till nervåningen och snacka!

Vi skulle göra 3 samen på 6kampen oxå i slutet!

Vi satt brevid varann!

Han mosade mig emellan han och väggen =)

Asså!

Han satt och hängde med hans rygg mot mig!

Nästa halva gänget frågade om vi va ihop!

Men det är vi inte =(

Hoppas han vill de!


Efter tog vi sällskap till bilarna!

Han sa:

-Där är din bil!

Jag åkte med mormor och morfar då!

Jag frågade:

-Hur visste du det?

-Jag såg att du kom med den bilen hit,fick jag till svar!


HAN HÅLLER KOLL PÅ MIG!


LOVE U!

JAG HOPPAS DU VILL SOVA BREVID MIG!


Av ztaa - 20 juni 2010 13:55

ChjooBreeh!

Fotbollen idag gick bra!


Jag va bäst som vanligt i målt =)

Alla va shit-duktiga!


Men våran tränare = 0000000!

Vi ska spela en cup om ca.1-2 månader!

Och han ska låna in

7st.

Ifrån laget över!

HUR TÄNKER HAN EGENTLIGEN?

SKA VI FÅ SPELA NÅTT ELR.?

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Men han e som han é !


Harre bra!

Av ztaa - 20 juni 2010 13:24

Vad ska jag säga ?

Rubriken säger allt!

Horse racing pictures

funny illusion

Funny dogs cats videos


Nu orkar jag inte fixa flera =)

Hâet gôtt ^u^

Av ztaa - 20 juni 2010 10:15




Älskar dig över hela mitt hjärta!

Av ztaa - 19 juni 2010 20:49


Stackarn !


Av ztaa - 19 juni 2010 19:51

Två tjejer ~17 går och pratar.
Tjej 1: Asså igår, vilken dag! Det var inget bra på tv, datorn är ju paj och mobilen är på lagning, så vet du vad jag gjorde?
Tjej 2: Nä?
Tjej 1: Jag gick och la mig.

Av ztaa - 19 juni 2010 16:50

Ville bara säga...

..

Grattis!

 

Viktoria och Daniel!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards