idazetterströöm

Alla inlägg under juni 2010

Av ztaa - 14 juni 2010 10:17

Heej!

Idag ska jag till hembygdsparken i Målilla!

Jag ska va där med grannen!

Men det blir nog kul!

Jag kanske ska kläut mig!

Med blått hår och lite xD


______________________


Idag lägger jag ut veckans songvideo!

Hiidå!

Av ztaa - 13 juni 2010 22:51

Hej!

Du behöver:

Papper

Penna

Miniräknare

*Sudd*

Gör såhär:

Skriv ner både + och - poäng,

och se om du passar med din <3


  1. Går du i samma skola/jobb  + 1          
  2. Är med i samma idrottsklubb + 2     
  3. bor nära varandra + 4                            
  4. Är inte släkt + 3
  5. Träffar varandra varje dag + 8   
  6. Är bra vänner + 4
  7. Du är ensam om att gilla honnom + 10
  8. Ni är lika*på insidan* + 10
  9. Andra tycker ni passar + 9
  10. Du har hans mobilnr. och mailadress + 10
  11. Går inte i samma skola - 1
  12. Är inte med i samma idrottsklubb - 2
  13. Bor LÅNGT ifrån varandra - 4
  14. Är släkt*på långt håll* - 3
  15. Träffas aldrig - 8
  16. Är inte vänner -4
  17. ALLA andra gillar honnom - 10
  18. Ni är HELT olika -10
  19. INGEN tycker att ni passar -10
  20. Du har inte hanns mailadress eller mobilnr. - 10

Så då va de klart!

Jag ska räkna ihopp va jag fick,

men sålänge kan ni få veta va max. poängen va.

Så dåligt som möjligt:

-51

Så bra som möjligt:

+51

Kan ha räknat fel =/

Men nu ska jag räkna ut mitt max p.

Det är:

43!


Från

1-25

ni har inte någon framtid.

25-40

Kan hända.

40-51

Jajjamen!

Av ztaa - 13 juni 2010 22:48

Heejhej!

Tittar på Hairspray,forts nu!

En film där bla.

John Travolta,Zac Efron

är med i !


Yeey!


Det är paus nu!

Såg inte hela från början =/

Bloggade xD

Och läste bloggar xD


PussPuss <33

Av ztaa - 13 juni 2010 22:07

Hej!

Jag va nyss med grannen =/

Va inte superkul.

Spela cubb med några andra.

Hon va redan med 1 och sen kom 2 till.

Den som hon va med först skulle hem,

men sen va hon med dem andra 2.


Orkar inte meeeer!


Hiidå!

Av ztaa - 13 juni 2010 17:52

Tjobreeh  xD

Matchen förlora vi med

7-4.

Tråkigt xO

Men vi har nått att skylla på!

HELA planen va en stor

Lervälling!

Mitt mål va en stor vattenpöl!

Men vi hade kul xD


Haet braa!

Kanske ska va med grannen o bada lit nu xD


PussPuss <3

Av ztaa - 13 juni 2010 09:31

Tjeetjee!

Idag är det

Sommarfotbolls-skola.

Det har vart så att RIK-tjejerna har vart i

Rosenfors och spelat,

och sen va vi i Målilla hoss killarna fast då va vi uppdelade i killar och tjejjer,

men iår är det bara 3 st. ifrån vårat lag så vi får spela med killarna =/

Vi hinner bara va med typ halva.

Vi ska ha samling kl.12.45

och sommarskolan är från

10.30-14.00


Matchen är i Västervik

*tror jag*

xD

Av ztaa - 12 juni 2010 21:14

Tjatja xD

Igår knäcktes en 10-20 cm. tjock gren av ifrån trädet

av vinden!

 Vi har ett träd som bara har 3,10-25 cm-grenar.

Idag gick jag ut och  skulle skjuta och trixa lite med bollen.

Efter en stund kom pappa ut och skulle fixa det.

Pappa skulle såga av dem andra 2 grenarna MEN,

som Tony Örving *stavning?*säger,

han knäckte av 20-25 cm. grenen!

  

Kyligt !

Av ztaa - 12 juni 2010 20:19

Kärlekstest nr. 1 utav 1

Du behöver:

Papper.

Penna.

Du måste vara på en strand så skriv ner allt nu.

Gör såhär:

  1. Skriv ner din älskades namn i sanden
  2. *inte i vattnet och inte där det är torrt! Vattnet ska nå upp till sanden du skriver på,men inte jämt*
  3. Räkna till 10

Om namnet suddas ut av vattnet innan du skrivit klart eller hunnit räkna till 10 är det inte äkta kärlek.

Du kan göra göra detta test max 10 g. på samma strand och dag!

Jag fixa det.


Jag önskar dig ett lycka till !


Ovido - Quiz & Flashcards