idazetterströöm

Alla inlägg under juni 2010

Av ztaa - 18 juni 2010 21:39

Chacha!

Nu har jag fixat en besöksräknare!
Lite konstigt!

Men det blev så att,

dett räknar inte dem som va förut!

Utan alla som kom efter jag satt upp den!

Så om ni vill har rätt siffra så kan ni titta på besökarstatstiket!


Haét gôtt!

Av ztaa - 18 juni 2010 21:23

Hej!

Letade efter ett videoklipp till imån!
Jag letar på YouTube ni vet...

..dedär videoklippet,

där Miley måste välja mellan Jake och Jessi.

Va låten heter!

SNÄLLA!

Berätta för mig,

asså skriv komentar,

om va låten heter!

Inte

He culde be the one

utan den där hon precis har sett videon med hennes mamma!

 

Sen hitta jag ett klipp,

med reklam av

Hanna Montana!

Hahha!


_________________________________

Idag har jag oxå vart med Wilma!

Love U!

Jag hjälpte henne med bloggen och lite!

www.willewonka.bloggplatsen.se

Hon är tacksam om ni besöker den ofta,eller bara nån gång!

Vi cyklade och sen skulle hon till ridskolan elr. va man kan säga!



Hade braaa!

Av ztaa - 18 juni 2010 10:38

Älskar låten!

Han e ju så gullig =)





LOVE U BABY


Av ztaa - 18 juni 2010 10:26

Hola!

Mi nombre es Ida!

www.lexikon.se

Spanska!

Det ska stå:

Hej!

Mitt namn är Ida!


Idag hitta jag ett klipp på datan!

Hahha!


Och sen så gick jag in på en

Panfublogg

som jag hitta här på bloggplatsen!

Världens töntar asså!

www.fiatpandan.bloggplatsen.se


Men ska va med Wilma idag!

Love you!

BVF!


Hiidåå!



Av ztaa - 17 juni 2010 22:07

..hitta denna bild/text.


WANTED - GUMMIANKAN UTAN BEN

i   w i l l   b e   b a c k   s o o n

 

Hon som skrev de hette oxå

IDA!

Av ztaa - 17 juni 2010 20:23

Chhaa!

Idag har jag vart med Jia,Lollo!

Vi badade och lite.

Sen va de fotbollsskola!

Sista dan!

Det har vart jätteroligt hela veckan!

Förutom att Julle den dumme sköt mig i huvet!


Men nu är jag hoss Jia!

Hon ska få blogga snart!


Hat gött!


PussPuss!

Av ztaa - 17 juni 2010 10:27

Kärlek är en varm låga,

som sedan blir en het glöd.

 

 

LOVE U BABE!

 

Ovido - Quiz & Flashcards