idazetterströöm

Alla inlägg under juni 2010

Av ztaa - 12 juni 2010 20:05

Heloo!

Kom typ nyss hem från

Hesjön.

Våran spring-klubb har hand om den,

en vecka var xD


Nårra kompisar ifrån 7-8 va där o grillade xD

Snayys xD


Hörde Tracktor Pullingen typ HELA tiden -_-'


__________________________________


Jag hade tänkt att ha

som typ.

Att det e en tex.

Kärleks-låt-dikt-ord-test.

En gång om daan.

*När jag har tiid*


Första kommer ikväll.

*Snaart*


PussPuss <33

Av ztaa - 12 juni 2010 14:16

Hejhej.

Nu har jag gjort

bananasmoothy =)

Jättegott!

Nu tittar jag oxå på

Mamma's pojkar.

Fast den engelska verisionen.


Igår började vi röja ut mitt rum!

Jag ska få mamma och pappa's rum,

och sen ska vi göra iordning det.

Lite andra färger och lite.

Här kommer lite bilder:

Utbärda saker.

Nu står mamma och pappa's säng i mitt rum.

Mamma och pappa's gamla rum.


Och sen åt vi pizza och titta på Tv.

Godis oxå förståss.



Nu börjar programet.

Här blåser det JÄTTEMKT !  

Av ztaa - 12 juni 2010 08:47

Vad tycker ni om Mitchel Musso?

Skriv o berätta.

Mitt betyg:

Maxp. 10


Han:7p.

Videon:8p.

Låten:10p.

Tot:25

utav max. 30.

Av ztaa - 12 juni 2010 08:33

En låt,

till min älskade <33

Lite fel namn,

det står:

Nona

Det ska va:

________

Av ztaa - 12 juni 2010 08:13

Hej.

Jag vill veta vad ni tycker om denna låt.

Skriv tex.

Han:5p.

Låten:7p.

Video:3p.

Valfri text om du vill komentera nått mera.


Jag vill gärna att ni skriver vad ni tycker!

Låtens namn:Baby

Sångare:Justin Bieber

Tid:3.45min.

Av ztaa - 12 juni 2010 08:02

Heej.

Igårkväll såg jag på Talang Fre

på DC.


Nu går bara repriser =(

Mu är det

Hanna Montana Spotlight.

Av ztaa - 11 juni 2010 12:53

Hejhej !

Nu har jag fixat ett litet husdjur!

En katt som heter Dolly!

Hon kan inte matas men ni kan leke lite med henne =)

Rör bara musen lite överallt i hennes lilla avdelning.

Ha det bra !

Av ztaa - 11 juni 2010 11:14

Hej!

Igårkväll såg jag en gullig igelkott på våran grannes tomt!

Jag gick dit

*inte på Rune's gård*

men till gränsen och tog kort,

det va för långt ifrån,

så jag gick till staketet

*Vi har nämligen inte något staket från

Rune's till våran gård,

bara ut mot gatan*

och tog kort:

Den blev lite rädd.

Det ser man på 2 bilden,

tror jag.

Så jag gick iväg.

Sen såg jag att den va på min gård,

då tog jag närbilder:

INGEN ZOOM!

Men den blev rädd igen,

så jag gick in och titta på TV,

och spela data.


Idag skulle jag se om jag såg den igen,

det gjorde jag inte.

Men jag hittade en äcklig svamp!

  


Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards