idazetterströöm

Alla inlägg under juni 2010

Av ztaa - 29 juni 2010 08:45

  Gomorgon,gomorgon,

hör alla fåglar sjunga

gomorgon,gomorgon

i kööör!

xD

Hej!

Sovit gott?

I gårkväll la jag mig iallafall inte efter 12

Hihi!

Nu har jag packat och äti!

Sååå,

runt 10 ska jag ringa Julia =)

Se om det går o va!


Hiidåå!

Av ztaa - 28 juni 2010 22:29

Heej!

Jag tänkte fixa lite DIVA-bilder på mig!

Jag är ingen som gör det jämt och ständigt!

Jag gör det när jag har lust!

Här kommer dem:

Jag och mina KRYMA brillor xD

Övriga:

Älskar peace tecknet!

      

Love and Peace!

Idahoo!     

Av ztaa - 28 juni 2010 22:25

Kära finnar! Dela - Kommentarer (4 st)

Av Dina - Måndag 21 juni 09:45

Påståenden och frågor får svar.

Är det sant att:

* Alla finnar bär kniv!

 - Sälvklart, vad ska man annars pära på? Inse att en hakelpössa para är klumpi och vilka problem vår man inte när man skall hämta ut pengar på panken.

* Alla finnar slåss jämt och ständigt!

- Vi slåss inte jämt. Vi måst hinna pasta och supa också.

 * Varför bastar alla finnar?

- Varför lösa på dussvatten, när man kan vettas port siten?

 * Finnar svär hela tiden! - I helvete heller! Perkele är ingen svortom, tet är ett raftuttryck.

* Varför bär alla finnar gummistövlar och träningsoverall?

 - Man vet altri om te pörjar regna på spjuttävlingen.

* Alla finnar är bra på backhoppning!

 - Nej, para tom som int är pra på hocki, ralli, vormel 1 eller längdsidor.

* Varför emigrerade finnar till Sverige, om det nu är så bra i Finland?

 - Vi va tvungna att agera, så att vi inte skullefå ett u-land som kranne. Tessutom ville vi tela met oss av våra kunskaper om hoki, mopiltelefoner, tesign, arkitektur, nullning...

* Finnar dricker bara Koskenkorva!

 - Int para, vi tricker Filandia, KOFF och Lapin Kulta.

* Finnar kan inte blanda groggar!

- Jotå! Vegetarian mix: 8 cl Koskenkorva, lägg i ett ärta, låt tra i vyra sekunter, ta port ärtan, rick! White Christmas: 12 cl Koskenkorva och fem troppar tippex.

* Är bastu och sauna samma sak?

- Pastu är för venskar, nåt tär finnar pyter om... Sauna är tär finnar pastar.


Hahha!

Bääst!

Jag menar INTE historierna!

Jag menar stavningen!

*inget illa mént*

Av ztaa - 28 juni 2010 21:04

Förlåt Annie!

Jag tog den från din blogg =(

Men den är SÅ BÄST!

Kolla!

Förlåt igen!


Av ztaa - 28 juni 2010 20:53

Hejhej!

Idag gick det inte va med Julia och Fanny=(

Jag ringde grannen.

VA HELA DAAN!

Har badat i Hesjön!

Har halva i magen xD

Har äti taco nu!

Kramkram <3

Imon kanske det går o va med Julia och Fanny!

Vet inte!

Men sen ska jag packa och speedway,

SEEN BLIIR DEET GUUNNAARSÖÖ!

WOOHOO!

Johannes och Simon är redan där,

dem kom i sön,

Johannes har blivit jättelång och smal!

Kommer inte ihåg om han va de förra året!

Men dem är skit-schysta!


Kraam!

Av ztaa - 28 juni 2010 08:03

Heej!

Förlåt att jag inte bloggade när jag kom hem igår!

Jag  hade lixom inte så mycket lust =)

Men igår hade vi det jättebra och så gick vi upp till Strandköket och åt jättego mat!

Simon och Johannes kom idag!

Johannes har förändrats jättemycket!

Han har blivit lång och smal!

Dem är as-schysta!

*Men vi ses på tis grabbar xD*

Och vi ses snart=)

Vill va med Julia idag,

ska ringa henne snart!

Pusspuss<3

Av ztaa - 27 juni 2010 10:42

Hello!

Vakna?

Jag gick o la mig nästan

1 h och 50 min. senare än jag sa att jag skulle lägga mig!

Somna väl 2 el. nått!

Ojoj,nu står det stilla i skallen!

Hejdå!

Av ztaa - 27 juni 2010 00:01

Hejhej!

Ska no gå o lägga mig nu!

Sist jag sa de gick jag inte o la mig förän 3 timmar efter jag hade sagt det!

Imårgon blir det inget bloggande,

ska dra till Gunnarsö.

På tal om imorgon,

nu när jag tittar är klockan

00.02

Natti!

Blev nyss 00.03

xD


Nattii!

Pusspuss!

Ovido - Quiz & Flashcards