idazetterströöm

Alla inlägg under juni 2010

Av ztaa - 26 juni 2010 23:00

Hejhej!

Idag vid ca. kl.11 skulle vi gå in o fika hoss grannen!

Dem frågade om vi skulle va,men jag sa att jag kanske skulle va med Julia idag,

och jag ljög inte!

Vi skulle kanske va idag,jag fårgade henne på hennes blogg idag!

www.jia.bloggplatsen.se

Jag va där en sväng och sen kom Lovisa.

Vi gick hem till Julia,

vi har badat,

kört agillity,

Hennes farmor och Karin kom med deras hund Sixten,

mer bad,

och så på kvällen så åkte vi till Malin och Peter och åt pizza!

Gottgott!

Sen gick vi till Julia och så ringde jag hem till mamma och frågade om det gick va längre!

Då va klockan ca. Halv 9

Och det gick och va till halv 10-10 nån gång för dem andra!

Så vi va lite längre!

Vi åkte till Indiria och mockade och gav na' vatten och lite!

Sen badade vi till ca.10-20 över 9.

Jag packade ihop mitt och så sitter jag här nu,

har inte packat upp än,

måste göra det!

Kramkram!

Av ztaa - 26 juni 2010 12:04

Hej!

Har vart hoss grannen och fikat nu,

gick in för att gå på toa.

Sen gick jag in på bloggplatsen för att se om jag fått någon viktig komentar från min kompis!

Ha de bra!

Av ztaa - 26 juni 2010 10:04

Hej o gomorgon!

När gick ni o la er inatt?

Jag la mig 1.11 !

Somnade väl 20 över el. nått.

Vid elva ska vi in till grannen o fika -_-

Sen ska väl jag ringa Julia och se om hon är med någon!

Kraam!

Av ztaa - 25 juni 2010 15:20

Hej!

Nu tittar jag,mamma och pappa på Tv m.m

Det handlar om en tjej som föddes med sjöjungfrusyndromet,

båda benen med fötter ihop!

Hon föddes så!

Här får ni lite bilder på folk med det!

Henne det handlar om!


Det blev lite konstigt på denna bilden!


Men nu har det börjat!

Hejdå!

Av ztaa - 25 juni 2010 12:04

Sitter här och smaskar på

Magnum Guld!

Jättegoo!

Av ztaa - 25 juni 2010 10:28

Ha det braa

idaa!

Av ztaa - 25 juni 2010 10:15

Choochoo!

Jag har haft en tävling på min blogg!

Här är vinnaren.....

www.jia.bloggplatsen.se

Jag                    Klicka häär!

är                          Snälla!

braa!                 Jättefin blogg!

Gå in på min blogg =)                  

                            Gå in på min fiina blogg!

 

 

Av ztaa - 25 juni 2010 09:48

Helloo!

Igår hade jag och Jia asskul!

Så ni vet så är jag med i en tävling på min kompis Jia's blogg!

*Rösta på min*

www.jia.bloggplatsen.se

Gå bara in på gästboken eller rösta genom komentar!

Midsommar idag!

Yiipii!


Hiidå!

Ovido - Quiz & Flashcards