idazetterströöm

Alla inlägg under juni 2010

Av ztaa - 17 juni 2010 09:57

CHAAAA!

Idag ska jag va med Jia och Lollo!
Först ska vi till stallet,

till

Indriana

elr. va hon heter!


Sen ska vi bada,och chilla!

Vet inte riktigt va vi ska göra!



Herrå!

Av ztaa - 17 juni 2010 08:30

FÖRLÅT..

...att jag inte bloggade igår!

Fotbollen va jätttekul!

Jag va med

Jia och Lollo igår!

Vi badade i Jias pool och satte upp tältet.

Idag kommer nån ispektör eller nått!

Jag hoppas han kommer snart för jag vill va med Jia o dem snart!


Ha det bra!

Av ztaa - 16 juni 2010 09:55

Dagens kärleksbild!

432126c603fa4

Gulligt ju!

LOVE YA!

Av ztaa - 16 juni 2010 09:42

Bläääblää!

I mån-tis blev jag väckt av telefonen från kl.10-10.30

Idag blev jag väckt ca.9.15

Ååå!


Ska ringa och fråga om det går att va med

Mimmsan och Fraida!

Annars blir det väl grannen idag igen =(


Av ztaa - 15 juni 2010 11:08

Till min <33

LOVE U <3

Av ztaa - 15 juni 2010 10:38

..eller ?

I natt drömde jag att jag och min

<33

va på Liseberg.

Vi träffades i

Släng Gungan.

Jag tog en enskild,

och han en dubbel.

Jag frågade:

Varför sitter du där inne ?

Han svarade:

För du ska ju också sitta här.

Kom,kom och sätt dig här.

Jag satt mig brevid honom.

Försökte ta hans hand.

Vi hade jättekul hela resan.

+

Denhär gången va jag inte snurrig i huvudet när jag åkte!


Är det ett tecken ?

Skriv och berätta vad ni tycker!

PussPuss<33

Av ztaa - 14 juni 2010 21:15

Tjatja!

Sitter inklämd emellan Dea och Ejje nu!

Vi ska ut o kasta vattenbalonger snart!

Haet bre!

Av ztaa - 14 juni 2010 16:11

Heej!

Nu är jag hemma!
Har vart i hembygdsparken med grannen Andrea idag!

Hon har haft fest,

typ!

Vi grillade.

Och lekte lite =/

Och stod på

scenen!

Här kommer lite bilder på det:

Näst sista uppträdet,

The Sisters.

Och när det va allsång,

satt lite publik kvar!

När Andrea uppträdde.

Man måste ha tungan rätt i mun xD

Så satt vi i publiken och lyssnade.

Övriga bilder.


Juste!

Jag va givetvis utklädd till Sverige-fan!

Inte svordom!


______________________________

Om nån halvtimme är de fotbollsskola xD

Ses sen! 

Ovido - Quiz & Flashcards