idazetterströöm

Alla inlägg under juni 2010

100

Av ztaa - 11 juni 2010 11:11

Heej!

Nu har jag haft exakt 100 komentarer!


Av ztaa - 11 juni 2010 10:11

..från boken:

Det va en ko,

och det va poängen.


Endel kan va lite fräcka.

Om ni fattar.


- Vad det serut i din lägenhet!

- Jag vet,jag har haft inbrott.

- Menar du inte utbrott?

 

Flugmamman till sitt barn:

- Va det bra på din första flygtur?

Flugbarnet:

- Ja,alla klappade händerna åt mig.

 

Två isbjörnar gick i en öken.

Då sa den ene:

- Här måste det ha vart halt.

- Varför tror du det?frågade den andre.

- Dem har ju sandat så mycket.

 

Två män satt på en resturang.

Båda beställde biff och pommes frites,

men bara en åt.

Då frågade kyparn:

- Varför äter du inte?

- Jag väntar på att min bror ska bli klar med löständerna.

 

I skolan:

- Pelle,kan du nämna 10 afrikanska djur?

- 9 elefanter och 1 giraff.

 

Herr Svensson svarar i telefonen.

Då hörde han en röst som sa:

- Om du svarar nej på min fråga får du 1000000.

- Är du beredd?

- Ja.

 

- Men människa,nu har du stått här i 2 timmar och tittat på när jag har fiskat.

- Varför fiskar du inte själv?

- Jag har inte tid och tålamod för sånna dummheter.

 

 Det va allt jag hade denhär gången.

Kommer mer nästa vecka !

Av ztaa - 11 juni 2010 10:00

Hej.

Nu är klockan ca.10 !

Jag fick nyss reda på att

Jake & Blake på Dc,

är samma person.

Han heter Benjamin och är så söt !


Haet bra =)

Av ztaa - 11 juni 2010 08:22

Hej.

Nu är klockan drygt 8.20

Ensam hemma,

med broshan.

Har lust att va me Frida och Mimmi xD


Idag ska jag o se på min bror's examen.


Igår glömde jag att säga,

hur duktig Annie va på piano,

min klasskamrat,

spelade

Anna Bergendahl's låt.

Hon va supadupa-duktig xD


Och Vilma spelade på

Orgeln xO

Hon va oxå supadupa-duktig xD

Ingen annan elev har spelat förut.

Sa dem.


Men nu ska jag bara glida runt i huset och

så småning om så kommer jag väl på nött´


Hatt' så gött !

Av ztaa - 10 juni 2010 20:53

Hej.

Jag satt nyss och störde mig på ett kliand myggbett !

Jag har ett litet tips om hur man ska få bort myggbetten !

  1. Klia upp myggbettet.          
  2. Hämta tvål.                       
  3. Kleta på 1-2 lager med tvål.
  4. Vänta.                              

Det kan klia eller svida efter du/ni har smetat på det.


5.   Låt det torka.                


Om det inte funkar kan ni/du göra samma sak igen.

Men setill att det är lite uppkliat,

annars går det inte.

Av ztaa - 10 juni 2010 18:26

NU ÄR DET SOMMARLOOV !

YIIPIIH !


Laddar lite bilder på en annan flik !

Är klart om någon minut xD


Klart =)

Här kommer blommorna till våra lärare.

Och bilder på mina kläder.

Ska fixa lite bilder på hela alltet.

På mig xD

Ligger o slappar framför Tvn efter.


Men nu ska jag gåå och käka med mommor och moffar,mamma och pappa =)


Ps.Datumet är fel.

Det ska va 9-10/6/2010

Av ztaa - 10 juni 2010 15:01

Tjäähtjääh xD

Skolan va gryym xD

Slutar ikvääl !

4-5 ska sjunga refr. på

We Are The World

och 6 ska sjunga versena.

Jag ska stå nära min <33

Det som e så tråkigt är:

  1. Han börjar 7.                         
  2. Alltså i en annan skola.           
  3. Jag kommer att sakna diiiig <3

Det som är bra e:

  1. Jag börjar 6.                                 
  2. Vi blir äldst !                                 
  3. Vi får sitta vid datorerna på rasten !

Hoppas jag !

Hur va det när ni skulle börja i den älsta klassen i skolan.

Eller hur känns det sista dagen innan tex. 6


Lägger in bilder på

skol-avslutnings-kläder-blommor till Maggan,Boyna och Ingbritt.


Hare så braru !

Av ztaa - 9 juni 2010 20:13

Hej.

Idag åkte våran fotbollstränare hem ifrån träningen.

Han sa:


-Egentligen vill jag åka hem,

det gör ju inget,

ni är ju bara 4 st. så ni kan

ju göra vad ni vill.

 

Han åkte hem !

Vilken skit !


Han sa oxå:


-Jag måste hem och ringa om cupen.

 

Men själv har han sagt att han redan fixat det !


_____________________________

Men nu ska jag fixa omröstningen !

Om vad den ska handla om.

Fixar den snart.


PS.

IMÅN ÄR SISTA DAGEN I ÅK 5 !

NÄSTA ÅR ÄR VI ÄLST xD


I GOT TO MIZZ YOU BABY <3<3

XOXOXOXOXOXOXOXO


Ovido - Quiz & Flashcards