idazetterströöm

Alla inlägg under maj 2010

Av ztaa - 15 maj 2010 08:58

Tjennare.

Vad gör ni då ??

Jag glömde ju svara på alla frågor igår så jag gör det längre ner.

Men idag ska jag nog ringa Tyra igen.

Broshan och pappa är på crossbanan.

Jag skulle kanske va med Wilma igår och sova över men hon har inte sagt nått.


Men vad tycker ni om min omgjorda blogg ??

Jag gillar den !!

Det är broshans crosscykel.


  


rebecka

Fredag 14 maj 19:47

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?








   

  

   

   

      

Svar: Jag gillar den.

Den är häftig och dem skriver bra.


Annie

Fredag 14 maj 20:53

Vilken tur att det blev godkänt så att du inte var tvungen att göra om det igen!











  

  

  

  

  

 Svar:Ja,

pappa elr. snarare Robin sa att jag fick göra om det om det inte blev braa.

Så jag gjorde det 2 gånger =)

Av ztaa - 14 maj 2010 14:26

Tjenare !!

Idag gick det inte att va med Tyra =(


Så jag satte mig en stund framför TV:n och spelade

MX vs. ATV Unleashed.

Asså,

ett cross-spel.


Men sen så skulle Robin

(min bror)

tvätta våran cross-buss,

så jag sa att jag lika järna kunde göra det.


Det blev godkänt =)


Jag tvättade bussen 2 gånger.


Nu sitter jag här och jäser med ett stort glas cola =)


Ha'et gött'

För det har jag.


Av ztaa - 14 maj 2010 10:15

             

Ni frågar.Jag svarar.  


Det är öppet tills imårnkväll.

     

Av ztaa - 14 maj 2010 10:04

Hej alla barrnen.

Idag ska jag inte göra så mkt.

Ska ringa Tyra snart =)

Ni vet,

hon med marsvinet som hette Rolle =)

Han e söt.


Men jag ska ju svara på alla frågor på frågestunden idag oxå.

Desvärre har jag bara fått en fråga =(

FRÅGA PÅ HÖRNI !!

Ha't gött'


MMK Idaho.

Av ztaa - 13 maj 2010 21:41

  


Jag va nyss inne på en konstig blogg som har haft 1200 besökare på 1 månad !!

Men den bloggen är lite speciell !!


Men ska sova nu !!

  

Av ztaa - 13 maj 2010 21:17

Ja,vad ska jag säga ??

Rubriken säger allt.


Hur ofta komenterar du på min blogg ??
 Varenda gång jag är inne
 1-2 gånger i veckan
 2-3 gånger i veckan
 3-4 gånger i veckan
 4-5 gånger i veckan
 5-6 gånger i veckan
 6-7 gånger i veckan
 7-8 gånger i veckan
 8-9 gånger i veckan
 9-10 gånger i veckan
 Mer än så.
 Aldrig.

Av ztaa - 13 maj 2010 20:56

Hej alla partypolare =)


Här kommer en utav mina favvolåtar.


Låtens namn : Jolene

Artist : Dolly Parton

Tid : 2.37


Av ztaa - 13 maj 2010 15:23

Förlåt Mimmi.

Ser ju så gott ut.

Chokladskor.  

  

Chokladväska.

Ovido - Quiz & Flashcards