idazetterströöm

Alla inlägg under maj 2010

Av ztaa - 8 maj 2010 17:58

Hej alla kompisar !!

Idag har jag mamma och pappa vart på Öland och sprungit Kyrkstaffeten,

elr. hur det stavas =)

Det gick bra !!

Damlaget som jag var med i kom 3,

Högby IF vann,

och IK Akele kom 2.


Jag sprang 3,9 km.

Det gick bra tyckte jag !!


Ska gå in och "komentera" 2 av mina kompisars bloggar nu =)


Hade gött'

Av ztaa - 7 maj 2010 21:10

Tjenare !!

Ville bara meddela en sak !!


Vi har problem med våran datamus !!

Därför kan jag/vi inte vänsterklicka och fixa nya bilder eller sånt !!

Det kan bli någon månad utan nya bilder på denhära blogg =(

Jag tycker det är jättesynd !!


Jag och en kompis (Frida) skojjbråkade om musen och sen åkte den i backen !!

Så nu funkar inte vänsterklicken =(


Men vi får väl göra det bästa av situationen elr. hur det stavas !!


Av ztaa - 7 maj 2010 20:19

Hej alla bloggisar !!

Ska göra i ordning min blogg lite nu !!

Fixa utseende o lite !!


Ha de gött !!



Av ztaa - 4 maj 2010 21:25

Skulle bara säga godnatt =)

Så:

Gonatt !!



Av ztaa - 4 maj 2010 19:04

Selena är bra !!


Men hon dansar så roligt här !!

Av ztaa - 4 maj 2010 18:32

Hej allt folket =)

Skolan idag va rätt bra =)

Förutom att jag fick värsta host-atacken på morgonen =/

Och att det ÖS-REGNADE på vägen hem !!

Min jacka hade en mörkare nyans när jag kom hem =D


Nu har jag spelat Seterra =)

www.seterra.se =)

Ladda hem,spela och plugga alla skolbarn =)

Fick 100% rätt på 56 sek.

Om ni har spelat seterra,hur har det gått för er ??

Komentera,skriv och berätta =)

Och för er som undrar vad det är så kan jag berätta det !!

Det är ett geografi-spel med alla europas länder.

Man kan oxå t.ex pussla ihop världs-delarna =)


Mamma och pappa är ute och springer och jag går emellan datorn och TV:n =)

På TV:n tittar jag på Disney Channel och där är det Fineas och Ferb =/

Och på datorn snackar jag med en kompis vid namn Torin mm.


Ha't gött !!

Av ztaa - 2 maj 2010 09:20

Hej alla !!

Hur mår ni ??

Jag har så j•vla ont i halsen och huvut !!


Men nu kommer en video !!

Räkna ner hur många som klarar av "stocken"


PS.Den sista e rolig  


Hur många fick ni det till ??

Skriv och komentera  

Sä läser jag era komentarer  


Jag fick det till 3 st.


Får se vad ni får det till !!


Ååååå,jag e så trött på att vara sjuk  


Att va sjuk är som att vara en vissen blomma  


Love and peace  

Ovido - Quiz & Flashcards