idazetterströöm

Alla inlägg under maj 2010

Av ztaa - 13 maj 2010 14:13

Hej alla kompisar =)


Kom hem för int så länge sen.


Idag har vi vart i V-by och sprungit =)

  

Jag kom 1:a !!

Och min kompis kom 2:a

Hon heter Isabella Bexell.


Vi sprang 1 km.

Min tid:

3.45


Tog ett litet break mitt i inlägget.

Skulle äta.


Ha't gött'

Av ztaa - 12 maj 2010 21:06

Nee.

Nu får dethär bli det sista inlägget ikväll !!


Det blixtra nyss till så jag stänger nog av datan tror jag !!


Nattinatt !!

  


Kram

     

Av ztaa - 12 maj 2010 20:25

Hej alla =(


Vad gör ni ??


Jag kom nyss hem från fotbollen  

Deet gick åt skogen =(


Vi förlora med minst 1-10 =(


Dommaren dömde med r•ven

Och det är sant !!

Vi

(jag och Annie + Amanda A)

trodde att det inte skulle bli nån data-kväll.

Det åskar ju här så.

Elr. gjorde =/


Men nu bara öser det ner =/


VI HAR LOOV IMÅN !!

Ha en go kväll !!

Av ztaa - 12 maj 2010 16:14

Tjenare alla kompizzar !!


Vad har ni gjort i skolan idag,

om ni nu går i skola ??


4 och 5 har vart och exprimenterat på Hultsfreds Gymnasium !!

Det va Jättekul !!


Maten va god och jag träffade min bror i kaffeterian =)


Om ca 1 1/2 timme ska jag och mitt lag spela fotbollsmatch !!

Hälsa oss lycka till =)


Måste nog gå nu !!


Ha't gött'

Av ztaa - 11 maj 2010 14:51

Hyvää päivää !!


Det betyder goddag på finska !!


Har ni haft en bra dag ??

Idag skken solen på g till skolan =)

Gött'

Och hem förståss =P


Ska va med Mimsan och Frida nu =)


Kraaam.

Av ztaa - 10 maj 2010 21:16

Ska sova nu !!

Natti !!


Ps.Det blev visst ett kort inlägg.

Av ztaa - 10 maj 2010 19:44

Tjenare alla coola kidsen !!


Dagen idag va bra !!

Maggan blev glad när vi sjöng och jag,Mimmi och Frida skrev på tavlan i nått med stil med :


Grattis

Maggan

 

M            G           A                    

A             G              N

 

Och sen va det lite annat =)


Fotbolls träningen idag va rolig !!


Nu när jag kom hem ifrån den så missförstod jag en komentar =(

Så jag skrev en komentar till den som skrivit till mig och sen sa jag att jag missförstod komentaren !!






































































































































































































































































































 

Av ztaa - 10 maj 2010 08:00

Hej,här kommer veckans almanacka.


Mån 1o/5

I Skolan.

Maggan fyller år.


Fritid.

Juniorer.

Fotbollsträning.


Tis 11/5

I skolan.

Idrott.


Fritid.

Speedway.


Ons 12/5

I skolan.


Fritid.

Fotbollsträning.

Elr. fotbollsmatch ?


Tors 13/5

Ungdomsserien.

Origentering.

Va med min bästis ?

Sova över ?


Fre 14/5

Va med min bästis ?


Lör 15/5

Inget planerat.


Sön 16/5

Inget planerat.

Fotbollsmatch ?


Ovido - Quiz & Flashcards