idazetterströöm

Alla inlägg under maj 2010

Av ztaa - 9 maj 2010 19:16

Hej alla kompizar !!


Idag har jag vart med Tyra !!
Det var jätteroligt !!

Vi bygger en kojja i skogen hoss henne !!

Hennes lillasyster My va med min granne Sabine,

så jag åkte med dem hem =)


Hennes marsvin Rolle va jättesöt !!


My har oxå en kojja.

På deras äng.

Sabine och My smög på oss och stal lite plankor innan vi gick ut =/


Men ha't gött


=)

Av ztaa - 9 maj 2010 16:09

Fråga:

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?

Från Rebecka


Svar:

Hej Becka.

Jag vet inte,för jag hade inte blogg då och så vet jag inte vad det är !


Fråga:

tyckte du det va bra att jonsson kom 3???

Från Julia R

 

Svar.

Jag tycker inte om honom så.

Jag tyckte Greg skulle ha 3 platsen.

När Hans åkte ut hejjade jag på Zorro =)


Av ztaa - 9 maj 2010 16:00

Hej !!

Nu är jag med en kompis som heter Tyra =)

Matchen idag blev 2-7 till Kristinebergs FF =(

Dem fick in två mål som egentligen redan va målvaktens boll.

Och vi skulle ha ett mål till för dommaren va ett riktigt stolpskott =/

Blev Mackedi på hemvägen =)


Vi sitter här med Rolle nu.

Tyras marsvin =)

Han e gullig !!



Ha't göött =)

Av ztaa - 8 maj 2010 21:53

Här är result. från GP:t

  1. Kennet Bjerre
  2. Tommas Gollob
  3. Andreas Johnsson
Av ztaa - 8 maj 2010 21:36

Jahå !!

Nu va GP-kvällen slut för Hans =(

Han skrapa iallafall ihop 7 p.

Men det räckte inte.


Nu får man väl hålla på Zorro Zetterström !!

Farsans bror xD

Nedå.

Men han heter Zetterström som på pappas håll.

Han och vi säger så xD


Ha'et gött !!


Skriver result. sen =)

Av ztaa - 8 maj 2010 19:32

         Jag bara älskar tönten som flyger  

Och motorcykel-killen xD

Av ztaa - 8 maj 2010 19:24

Hej alla poppisar =)


Snart är det speedway !!
Om ca. 30 min !!

GP faktist !!

I Gothenborge =)


Vem hejjar ni på ??

Jag hejjar på Hans Andersen.


GP:t går på SVT24.

Om ni inte redan visste det !!


Laddar upp med lite shnaks xD

Med sch-ljudet

 

Hahha !!

 

Kram xD

 

Av ztaa - 8 maj 2010 19:02

Hej alla !!

Nu ska jag börja med frågestund !!

Ni får fråga NÄSTAN vad ni vill i en vecka genom komentarer,

så svarar jag sen på era frågor !!


Jag skriver bara frågestund och så komenterar ni på det inlägget med frågor och svar.


Jag menar asså,

det är svårt att förklara men,

ni börjar att komentera en fråga,

jag svarar på den på inlägg och sen komenterar ni och så går det runt !!


Förstår ni ??

Annars är det bara att fråga !!


Ni kan börja nu !!


Ha de gött'

Ovido - Quiz & Flashcards