idazetterströöm

Alla inlägg under maj 2010

Av ztaa - 18 maj 2010 15:00

Ni frågar,

jag svarar !!


Öppet till fredag...

..vanligtvis !!

Men denhära veckan är det öppet till torsdag,

för jag är i Göteborg på fredag.

Jag vet inte om jag får låna sysslingarnas dator =/


Av ztaa - 18 maj 2010 14:44

..Mimsan och Fridis =)


Skolan idag va bra.

Pingisen på idrotten va inte kul.

Jag fick spela 1 gång !!

Men Boyne är ju som han e =)


Ha det så bra !!


Av ztaa - 17 maj 2010 15:33

Hello alla poolerz !!

Skolan idag då =(


Den va väl normal !!

Maggan är lite seg,

men,

jaa !!

Det är inget nytt !!


Fotbollsträning ikväll   


Ha de bra !!


PS !!

Glöm inte att ställa frågor på

FRÅGESTUNDEN !!

Av ztaa - 16 maj 2010 21:02

  

Tis 18/5

I skolan

Idrott.


Fritid.

Speedway.

(borta)


Ons 19/5

I skolan.

Elevensval.

Nutidsfrågor.


Fritid.

Fotbollsträning.


Tors 20/5

I skolan.

Bild.

Hemkunskap.


Fritid.

Åker till Göteborg.


Fre 21/5

I Göteborg.

Gå på Liseberg.

  


Lör 22/5

I Göteborg.

Tittar på mamma och pappa som springer.


Sön 23/5

I Göteborg.

Jag springer.


Vi åker hem.


Robin ska inte med =(

Han stannar hemma istället =(

Av ztaa - 16 maj 2010 20:49

Hej alla kompizzar !!

Har inte riktigt haft tid idag,

med att blogga asså !!


Jag har nämligen vart på Gunnarsö !!

The worlds best camping =)

Jag tycker det iallafall !!

Robin skulle köra cross i Oskarsamn och då skulle jag vara hoss mormor och morfar !!

Dem ligger lång-liggare där !!

Asså,

dem har husvagnen där HELA sommaren istället för att bara ha den någon helg.


Det va möte där om campingen och lite om hur det kommer att bli i sommar !!

Dem ska inte ha poolen öppen =(

Men vart ska man då bada

Man kan ju bada i havet,

men om det är alger så finns det ju ingen badplats =(

______________________________

Men sen åkte mormor och jag till Dolly & Frasse <33

LOVE YOU !!

Dollan hade växt !!

Jag fick jättemånga pussar av henne !!

GULLIGULLIGUUU !!

Oj,oj =)

Frassis är oxå gullig !!

Men rädd =(


Men jag ska nog inte blogga mer nu ikväll !!
Imorn kommer Veckans Almanacka !!

Och Frågestunden =)






Ha'et gött !! 

Av ztaa - 15 maj 2010 13:38

Nu har mamma och jag kommit hem igen.

Mamma har sprungit...

     

..och jag har cyklat

  

18 km !!


(1 mil och 8 km)


Det va jobbigt !!


Nu ska vi äta pytt-i-panna och sen åka ut till crossbanan.

Gu va hungrig jag är !!


Meneeee,

  

Ses  sen !!

Av ztaa - 15 maj 2010 09:45

  

  


När ni vill fråga en fråga så måste ni ställa den på inlägget om frågestunden.

Jag lägger in ett inlägg på måndagar,

Tex :


                                 Komentarer (2)

Ni frågar,jag svarar.


Och sen så svarar jag på dem 2 komentarerna på fredagen efter.

Tex.


  


Karl                                              
  

Hur gammal är du ?                          


Svar:                                                

Jag är __ år och fyller snart __        



Josefine Nyström                                

Har du nått husdjur ?                          

Vad heter det elr. vad skulle det heta ?



Svar:                                                  

Nej,jag har inget husdjur,                   

men jag skulle gärna ha ett =)               

Det skulle heta ______                      


Så.


Det va bara det.


Och glöm inte att komentera på det första frågestundsinlägget !!!!!!!!!


  

Ida

Av ztaa - 15 maj 2010 09:42

  

Idag gick det inte va med tyra =(

Vi ska ut till crossbanan istället =/


Har hittat lite nya bilder och sånt =)


  

Ida

Ovido - Quiz & Flashcards