idazetterströöm

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Cirkus Valen igår !!

Av ztaa - 28 maj 2010 13:58

Hej !!

Igår va jag på

Cirkus Valen !!

Rätt kul faktist !!

Kunde inte blogga om det igår =(

De va nå hack i datorn.


Men här kommer några bilder:

  

Oj.

Blev visst roterad.

Men dethär är min granne Andrea som va med på cirkusen.   

Dethär är i slutet när dem tackar.  

Här tittar hon på cirkusen.  

Här kommer den hemliga gästen Peps in =)

  

Maria och Ulrika får blommor.  

 

The Prutters.

    

Klantiga gymnaster.

En sång och dans grupp.

  

  

  

Tandläkar clownerna.

 

  

  

  

  

  

Nalle Puh,Tiger och Spiderman.

  

Popcornpaus.

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Jongleringsgruppen.

  

  

  

  

Dansgruppen.

  

  

  

  

  

Stora,starka...

..Tiger.....

  

  

  

  

  

Chackclowner.

  

  

  

  

  

Linus.H

  

  

  

   

Min kompis Louise =)     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ztaa - 21 april 2012 20:18

Hej! Jag har testat runt på olika blogg-sidor och har nu bestämt mig för att byta blogg från www.ztaa.bloggplatsen.se till www.idazetterstrom.blogspot.se ! Anledningen är att det är mycket lättare design m.m där.. hoppas ni inte slutar läsa re...

Av ztaa - 20 april 2012 19:08

2 filtar om mig,mobil till höger,godispåse till vänster,dator och tv framför mig..kan de bli bättre? :) ...

Av ztaa - 19 april 2012 20:09

En jävla pissträning! Och inga bilder har jag heller.. FAN! ...

Av ztaa - 18 april 2012 20:11

    Black'n'white! Hängde mä Elin hem ida,we've just chill'n'! Snart blire armhävningar,situps,plankan och annat sånt bra skit :) ...

Av ztaa - 17 april 2012 20:10

      Sitter och kollar på idioter med mycket stålar.. Senare blire Wermland forever och andra kuliga program! :) Shiiiit!..vi har tyska-läxa tills imorn..hej! ...

Ovido - Quiz & Flashcards