idazetterströöm

Alla inlägg under mars 2011

Av ztaa - 6 mars 2011 09:51

Hejhej!

Idag ska jag va med Wilma!

Hoppas vi kan va hos henne för då kan vi göra roliga videos med Gustav oxå!

 

Vi får se!

Hejdå!

Av ztaa - 5 mars 2011 22:29

Hej!

Hittade lite bilder på Google!

Bla demhär:

Jörgen Karlsson

Va gör du?

Kolla tjejen i mitten!

Det är Natta  

Gullig!

Sen hade jag 1 till på klass 5 som någon hade tagit på lektionen!

Men den är borta!

Hejdå  

Av ztaa - 5 mars 2011 21:51

Hej!

FÖRLÅT att jag inte bloggat idag men jag har faktist en ursäkt!

Här kommer den!

Imorse skulle jag på fotbollsträning kl.10.40,

men Åsa glömde hämta mig så jag kom till träningen kl.11.30 och då va det bara 1 timme kvar!

Sen va det bara hem och duscha och sen drog jag och mamma till Järnforsen till Wilma,Gustav och Mariette.

Pappa och Wilma/Gustavs pappa ska åka Vasa imorn så då skulle vi umgås lite,så vi käkade vi 2 nån gång och sen vid kl.17.00 åka och bada i Planjas pool,ganska liten men det va kul ändå!

Sen åkte vi till Wilma och dem igen och sen så käka vi pizza.

Sen skulle jag och mamma till Möckhult och hämta Robin hos Pontus,han och Robin har vart utanför Landskrona och kört cross i helgen.

Och vi kom nyss hem!

Men nu ska jag...äta nått och gå och lägga mig.

HEJDÅ!

 

Av ztaa - 5 mars 2011 09:04

Hejhej!

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag,men jag har vart lite upptagen.

 

Igår va jag med Julia,Lovisa,Fanny,vi hade jättekul!

 

Efter det så skulle jag och bandylaget P13 iväg och käka hamburgare och köra lasergame!

Vi käkade,man fick 1 halv hamburgare och lite pommer som va AS-tjocka,jag va lite hungrig så jag tänkte

"Det här blir man aldrig mätt på"

Men det blev man!

Sen skulle vi ju spela!

Det fanns 1 lektare"läktare som man kunde kolla ifrån!

Det va några innan oss.

Såhär ser det ut där inne:

Den gröna delen va våran sida och den oranga/röda delen va motståndarnas!

Vi gröna skulle ta oss till andra sidan i mitten där det står B,där inne skulle man skjuta på 3 blåa lampor,men om man blev sjuten an någon så kunde man inte  skjuta på 6  sekunder,det värkar lite men det va långa 6 sek.

Där det står E ska man ladda,man hade  ett antal skott och så!

Man körde 20 minuter varenda gång och vi körde 20+20,2 gånger asså!

 

Det va så mörkt där inne så det gick inte ta ifrån lektaren"läktaren

Här är västen och vapnet:

Jag va ju grön,som ni kanske förstår!

Nu kommer dem övriga bilderna...

Västarna...

Och lilla jag efter:

Nu kommer tabellen:

1:a rundan blev jag blev skjuten:

97 gånger och 12 av dem va från mina lagkamrater.

Jag skjöt 62 styckna och 10 av dem va på mina lagkamrater.

2:a rundan blev jag skjuten:

109 gånger och 32 av dem va från mina lagkamrater!

Jag skjöt 69 st. och 15 va mina lagkamrater.

Totalt:

Jag skjöt 131 st.

Blev träffad 206 ggr.

  

Jag sprang mot deras bas VÄLDIGT många gånger och chansade.

Dem hade 5 st. som va hemma i deras bas.

 

Hejdå!

Av ztaa - 3 mars 2011 18:39

Hejhej!

Vill ni se min nya sommarjacka!?

Komentera!

Ovido - Quiz & Flashcards