idazetterströöm

Alla inlägg under mars 2011

Av ztaa - 12 mars 2011 20:21

Bloggade nyss på Sport-Tjejen

Är jag den ända som kollar på Melodifestivalen?!
Tror inte det!

Jag hejjar på Danny och Erik!

Vilka hejjar ni på?!

Ska chatta med Danny nu!
Hejdå!

Av ztaa - 12 mars 2011 15:53

Hejhej!

Har fixat lite saker till bloggen!

Här kommer dem:

  




Av ztaa - 11 mars 2011 21:11

Hejhej!

Förlååt att jag inte bloggat idag!

Jag har vart upptagen med skolan,nya headern,kompisar m.m

Jag,Julia,Fanny har haft jättekul!

Ny header!

 

  

Av ztaa - 10 mars 2011 19:59

Heyye!

2:a gången jag skriver detta inlägg  

Skulle ladda upp bilder ni skulle få se och fixa headern med men så stängdes datan av!  

Men dagen har vart bra!

Har inte så mycket mer att säga utom:

Hoppas jag kan ladda upp nu!

Av ztaa - 8 mars 2011 14:47

Hejhej!

Idag har vi vart på ANT-dag med klassen på Lindblom.

Det va kul!

Vi började med att prata med LinusPolis om brott!

Sen så skulle vi till konferensrummet och se på en film!

--rast--

Det handlade om tobak och barn som va tobaksskördare!

Det va 1 kille som pratade jättekul för hans röst påverkades av giftet som dem häller på plantorna!

Efter det så skulle vi på utställning och nått mer,men det va så tråkigt så jag vill inte skriva om det...

---Lunch---

Det sista vi skulle göra va att gå på föreläsning i Valhall!

Killen som berättade va jätterolig!

Ni fattar inte hur kul man kan ha när man snackar om droger!

Låter konstigt,men,han förde fram det han ville säga på ett speciellt sätt!

Han har tagit droger.

När han va 18 till 20.

Sen så tog hans kompis livet av sig  

Dem satt i varsin soffa mitt emot varandra och så sa hans kompis:

"Nää,nu orkar jag inte med mer!"

Och så tog han upp ett hagelgevär.

Då sa killen som vi pratade med.

"Va faan göru?"

Men då sa det pang,då bestämde han sig för att inte ta några mer droger!

Stackars kille!

Såg sin närmsta,bästa vänn skjuta huvet av sig  


ANT är förkortning på

Alkohol,Narkotika,Tobak

_______

Nu ska jag va med bästa Julia,Lovisa och Fanny!

Hejdå!

Av ztaa - 7 mars 2011 16:16

Hejhej!

Dagen har vart bra!

Vi bytte platser i klass-rummet!

Förut satt vi såhär:

Nellie Hanna Annie Lovisa Vilma

Julle Jag Julia Julia Fanny

Ville Sandra Erik Mikaela Eric

Det va bra!

Nu sitter vi såhär:

Erik Sandra Eric

Annie Lovisa Hanna Mikaela

Fanny Vilma Julia Nellie

Ville Jag Julia Julle

Inte bra!

Vet ni hur mycket dem pratar?

Julia och Ville!

Aja,får väl leva med det!

___

När vi va i pingisrummet idag så hade vi inte någon boll så vi körde mörkerkurragömma istället!

Jag låg under bänken och gömde mig,Julia som va det gick och könde med foten under bänken och kände att någon va där,då började hon att sparka mig!

Sen sa hon:

-Neeh!Jag nudda dig knapt!

Och sen när vi skulle gå till klassrummet gick vi ihop i dörren och då sa hon:

-Man asså skärp dig!

Vadå,du SPARKADE mig i HUVET!

 

_____________

Nu till jackan!

Såhär ser den ut:

Kanske inte så jättetydliga bilder men det va lite mörkt när jag tog dem,och så har jag ingen blixt på mobilen.

Köpt på InterSport för 500 kr.

 

Hejdå!

Av ztaa - 6 mars 2011 19:48

Hejhej!

Idag har jag vart hos Wilma hela dagen!

Vi hade kul!

Gjorde en video som hette:

Sveriges värsta sparkcykelförare!

 

Käkat pizza ikväll  

 

Nu är det snart dax för

Solsidan<3

och

Time Out <3

 

Hejdå!

Av ztaa - 6 mars 2011 14:00

Hahaha!

Stackars barn!

Liknar Tuva...  

Ovido - Quiz & Flashcards