idazetterströöm

Alla inlägg under mars 2011

Av ztaa - 25 mars 2011 13:04

Hejhej!

Dagen i skolan har vart perfa!

Rolig,bra,kul!

 

Nu ska vi snart äta lite våfflor!

För vet ni vad?

DET ÄR VÅFFELDAGEN IDAG!

Bjuder på lite bilder!

Mmm!

 

 

Ska vara med Julia,Lovisa och Fanny sen!

VBK!

Ska nog ta kort,tror jag!

HEJSVESJ ALLA GOA!


Av ztaa - 24 mars 2011 20:13

Hej!

Har inte kunnat blogga föränn nu!

Skola tätt följd av sjukgymnastik,kompisar och bandyavslutning!

 

I skolan idag va Maggan trög som ***,som vanligt då!
Det började med att vi skulle städa bänken,gjorde det,men lämnade 2-3 papper på stolen,gick till min grupp som vi hade i grupparbetet som bestod av: Fanny,Julia,Julia och Jag.

Maggan kommer in och frågar om jag och Fanny hade satt in allt i permen,jag sa att jag gjorde det innan rast...

NEJ,DET GÖR NI NU!sa hon då,frågade varför vi inte kunde vänta 10 min,men hon sa att det tillhörde att "städa bänken",frågade om jag fick skriva klart meningen för jag hade bara 2 ord kvar,NEJ,KOM NU!Jag och Fanny gick och satte in allt i permen och gick in i Boynes grupprum igen,Maggan kom och frågade varför vi bar oss illa till och slog så mycket i dörrarna,vi blev som ett ????????? Vi har inte gjort nått! sa jag. FÖRSÖK INTE LURA MIG OCH LJUGA!

Hon gick och jag sa:

Du kan INTE beskylla oss för nått vi INTE har gjort!

Det var ju dom där ute som bankade och smällde!

  

 

Sen åkte jag på sjukgymnastik...

 

Sen va jag med Julia och Lovisa,Julia skulle till stallet,så jag och Lovisa åkte till skolan,klättra upp i ett träd,tog kort!

Kuul!

 

Bandyavslutningen kan ni läsa om på:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

 

Hejdå!

Av ztaa - 23 mars 2011 17:47

Bokstavligt talat!

 

Från igår:

 

                                        Läskiga ögon!

Haha!

 

 

Idag:

 

Hehe!

La upp några bara!

Kollade inte vilka men...det är kul att leka när man tar kort,asså göra sig till och så

Av ztaa - 23 mars 2011 17:33

Hejhej!

Har inte bloggat på ett tag!

Har ärligt talat inte orkat!

Tiden har inte vart så stor häller men...

Har tagit lite bilder idag! Och igår! Med Lovisa och Julia.

Om ni är snälla och komenterar så får ni se dem

 

VILL NI SE DEM?

 

Hejdå!

Av ztaa - 20 mars 2011 14:55

Hejhej!

Kom nyss hem efter matchen!

Läs mer om några minuter på:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

 

Ska hem och äta sen äre årsmöte!

 

 

Av ztaa - 19 mars 2011 17:38

Hejhej!

Idag har jag vart med Julia,Lovisa och Fanny!

Vi har haft jättekul!

Kollat på Irene Huss*stavning?

Sen gick Julia hem för hennes lillasyster fyller år idag,GRATTIS!

Men nu när jag vart hemma och ätit skulle jag gå till Lovisa så öppnade ingen och det va låst  

-Skulle uppskatta om ni säger om det går eller inte går att va mer än att bara strunta i det!

 

Så nu vet jag inte vad jag ska göra...

 

  

Av ztaa - 19 mars 2011 08:50

Du är och kommer alltid vara bäst!

Av ztaa - 19 mars 2011 07:29

Vaknade nyss!

Idag vill jag inte bara sitta hemma och glo på dem 2 fyrkanterna!

Går det va med någon idag?

Julia,Fanny?

 

Nu kommer en video med djurplågeri!
Dem slaktad söta små oskyldiga djur,

LEVANDE!

Varning för starka bilder!

Jag såg bara till 46 sek.

Hur kan man göra så?

Man har bara lust att slakta DEM levande!

Ovido - Quiz & Flashcards