idazetterströöm

Alla inlägg under mars 2011

Av ztaa - 18 mars 2011 17:16

Hejhej!

Här kommer Imorse-Nu bilder på snön!

 

Imorse:

Nu:

Vet inte varför bilderna är olika stora,tog båda med mobilen...

  

Av ztaa - 18 mars 2011 14:13

  

Nu är jag jätteglad!

Jag får börja senare på Sjukgymnastiken!
Det betyder att jag ÄNTLIGEN kan börja på Juniorerna igen!

 

 

 

JAAAAAA!

 

Av ztaa - 18 mars 2011 10:52

Hejhej!

Såhär kan det gå när man mobbar någon!

Jag tycker synd om båda men den lilla killen tycker jag inte det är lika synd om!

Det va ju han som började!


Av ztaa - 18 mars 2011 09:37

Först en dikt som jag ville skriva lite improveserat*stavning*

  

Jag vill inte ha dig mer,

det är slut,

du gör mig bara ledsen,

din tid är över,

förstå det,

sluta ge mig saker,

jag vill inte ha det!

Det ska bli vår nu,

dumma dumma vinter!

Sakerna den ger är då snö.

Taget för ca 15 minuter sen!

Hur är vädret hos er?

Komentera gärna!


  

Idag ska jag inte göra någonting!

Ska fråga om det går och va med någon!

Ha det bra!

    

Av ztaa - 17 mars 2011 21:34

Värdens roligaste idolår!

Här kommer veckans styling-utmaning!

I olika former!

  

Av ztaa - 17 mars 2011 19:17

Ja,ni hörde rätt!

Men det ska bara komma 1 cm sa Robin!

JAG VILL HA VÅR! SOMMAR!

Inte vinter längre!

Det är inget kul med vintern om man inte kan åka skidor,spela bandy eller bara va ute i snön!

 

Nu har vi gjort tacopaj och sätter in den i ugnen snart!

Ha det bra och om jag inte bloggar mer i kväll så

  

Av ztaa - 17 mars 2011 11:03

Hej bloggen!

Jag har tänkt på en sak och har kommit fram till att jag ska berätta det nu!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag är jultomten:

Hehe!

En söt jultomte

Av ztaa - 17 mars 2011 09:07

Idag ska jag inte göra nått speciellt.

Sjukgymnastik bara!

Blir en slappdag!

 

Mycke bloggande?

Får se.

  

Ovido - Quiz & Flashcards