idazetterströöm

Alla inlägg under mars 2011

Av ztaa - 16 mars 2011 21:47

Tjenaretjenare!

Har vart och tränat idag!

Det va as-sköjj!

När jag kom hem (nyss) så stog det en trampmoppe i garaget!

Fråga vems det va,de va pappas jobbakompis,pappa skulle fixa den ikväll!

 

Nu till meningen med Göött!

(rubriken)

IMORN ÄR DET INGEN SKOLA!!!!!!!

Så fett nice som vissa säger!

Själv säger jag:

GGGGGÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puss och

  

Av ztaa - 16 mars 2011 16:04

Tjenare!

Sitter här och känner mig nice!

Käkat en hemmagjord "Cheesburgare"

Fast inte lika mycket ost på som på McDonalds!

 

Harä gött!

Av ztaa - 16 mars 2011 15:01

Dagen har vart bra!

Åkte ju till H-fred.

Men ikväll är det träning  

OCH NU HAR VI LOOV!
TORS-FRE!
GÖÖT!

 

Justä!

Johansson skulle göra en header åt mig,

får se om jag tar den eller behåller min gamla  

 

  

Av ztaa - 15 mars 2011 15:02

  

Dagen har vart bra!

Vi va inte så många idag i klassen!

Vi va bara 10 st. av 15.

 Idag ska jag inte göra nått speciellt.

Det gick inte va med Julia och Fanny.

Skulle göra svenska-läxan nu men kom på att jag inte hade boken med hem

Så Maggan lär få VÄRLDENS utbrott på mig imorgon  

Men jag får väl göra läxan på rasten!

 

Söt gubbe  

Haha!

Älskar när den hoppar lite upp och ner!

 

  

Av ztaa - 13 mars 2011 19:16

Hejhej!

Idag kunde inte jag va med Fanny och Julia  

Jag glömde att jag skulle till mm och mf och hjälpa dem med en sak,sen så kom vi hem vid 2 och strax efter det så kom mamma hem och sen åkte vi till Mörlunda på klubbmästerskap i MM Ski!

Läs mer på:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

 

Nu snart ska jag se på Solsidan ♥

 

Om jag inte bloggar mer så säger jag

  

Av ztaa - 13 mars 2011 09:35

Har så svårt att komma på rubriker ibland asså!

 

Inatt drömde jag att jag och en tjej spelade lasergame med varandra!

Sen kom det in fler och fler!

Hon fattade inte att man skulle in i varandras bas!

Sen när jag skulle ta deras bas kom det en annan tjej och typ puttade mig och sa "Neej,skjut inte!"

Då sa jag "Joo,skuut!

Ja menar asså,poängen är att ta varandras baser!

Hehe!

Idag ska jag springa MMSkis Klubbmästerskap,vid fyra!

Funderar på att ringa/smsa/chatta med Julia och se om vi kan va idag,Fanny oxå då!

Hör av er!

  

Av ztaa - 12 mars 2011 21:53

JAAAAAAAAAAAAA!

GRATTIS ERIK!

DU ÄR BÄST!
DU OCKSÅ DANNY MEN ERIK ÄR LITE BÄTTRE!
SORRY!

  

Av ztaa - 12 mars 2011 21:44

  

Vinn åt mig Erik!

Ovido - Quiz & Flashcards