idazetterströöm

Alla inlägg under mars 2011

Av ztaa - 27 mars 2011 12:56

Hejhej!

Angående det första =( så är det såhär:

Jag Julia och Lovisa skulle va idag,men vi kom inte på vart vi skulle va och vad vi skulle göra,ingen ville va hos sig själv och jag kan inte va här hemma för Robin och det.Så jag bestämde mig för att inte va med dem idag

 

1:a =)

Nellie ska börja spela fotboll nu!!

WOOHOO!

Kul!

 

2:a =)

Jag har smsat Wilma och frågat om det går att va!

Har inte fått svar

 

 

 

HEJDÅ!

Av ztaa - 27 mars 2011 09:19

Hejhej!

Vad ska jag göra idag?

Jag vet inte!

Kanske va med någon!

Julia?Fanny?Lovisa?

Hör av er!

 

Men

eller släckte du?

Vi släckte lite,men inte mycket.

Igår gick jag och la mig 9.30-10

Eller jag vet inte,vi stälde fram klockan så vi inte skulle glömma det idag!

GLÖM INTE ATT STÄLLA FRAM KLOCKAN !!

 

Idag skulle Robin egentligen iväg och köra cross, han har vart magsjuk tors-fre men det gick över i lördas,men igårkväll mådde han inte bra,mådde illa och så,så det blev ingen cross,synd,för Micke,Emma och Filip skulle komma.

 

Men nu ska jag kolla bloggar,eller nått!

Hejdå

 

 

GLÖM INTE  TÄVLINGEN!

http://ztaa.bloggplatsen.se/2011/03/25/4943678-veckans-fraga/#kommentarer

Bara 4 tävlande!

Av ztaa - 26 mars 2011 19:54

Hejhej!

Snart är det Eart hour!

Då är frågan

Vi ska göra det!

Robin sa:

-Man ska ju hyra en såndär spotlight som lyser upp till himmlen.Bara för att retas!

HAHA!

Undrar va man ska göra då?

Ingen data ingen TV!

Får väl fortsätta på "kollaget" som jag scraapar ihop!

1 till varje familjemedlem.

 

Ska göra nått nu!

 

HEJDÅ!

och

Om jag inte skriver mera sen...

Av ztaa - 26 mars 2011 13:06

Hej!

Just nu är jag så arg asså!

Läste en ett inlägg på någons blogg och blev så arg!

 

ÅÅ

Hejdå!

TV!

Av ztaa - 26 mars 2011 12:49

 Hejhej!

Sitter och häckar framför TV:n

Har fått 4 nya "disney" pogramgrejer!

Har nu boomerang,playhousedisney,disneyXD,disney channel,cartoon network,nikelodeon,nick jr.

Understruknaär sånna vi haft innan!
 Va bara det jag ville!

 

PS:GLÖM INTE TÄVLINGEN!

http://ztaa.bloggplatsen.se/2011/03/25/4943678-veckans-fraga/#kommentarer

Har bara 1 komentar/tävlare!

Av ztaa - 26 mars 2011 08:22

Hej!

Jag är med i en tävling!

Länken dit:

http://anitabirgitta.bloggplatsen.se/2011/03/26/4946710-tavling/

Av ztaa - 26 mars 2011 08:19

Idag vet jag inte vad vi ska göra...jag kanske ska va med Julia,Lovisa,Fanny?

Who knows?!

 

Kommer ett inlägg snart igen!

MEN GLÖM INTE ATT VA MED I TÄVLINGEN OCH VINNA 1 MÅNADS LÄNKNING!

Av ztaa - 25 mars 2011 19:02

Hur många ljus är dethär?

Vinnaren får ett inlägg och en länkning i en månad frånochmed 1/4 2011

Folk som inte har blogg får ett inlägg.

Pågår till Söndag 27/3 2011

Ovido - Quiz & Flashcards