idazetterströöm

Alla inlägg under april 2011

Av ztaa - 21 april 2011 13:46

Hejhej!

Idag har vi gått påskpromenad i skolan!
I min grupp:

Jag

Ida

Melvin

Mirelle

Joel

Linus

Noah

Cristian

Andreas

Albin

Rundan var runt 5 km och man fick stanna på 6 olika stationer!

När vi va påväg till första så sprang Ida ifatt mig,tog mig i handen och sa:

HEJ!

Sen sjöng vi lite!

Melvin knuffade Ida så hon blev arg,ledsen m.m

Men det löste sig nog!

Sen kom vi tillbaka till skolan och åt pannkakor!

Vid halv 1 gick vi upp i klassrummen och målade,läste eller va vi ville göra!
Slutade vid 5 i 1!

Innan vi gick så målade vi på tavlan!

           

Idag ska jag vara med Julia och Lovisa!

Ska nog köpa årets första glass!

Jag vet!

Lite sen...

 

 

Hejdå!

Av ztaa - 20 april 2011 14:53

Hej!

Ville säga förlåt till alla läsare!
Det är så att jag instalerade photoshop gratis men då blev datan sjukt slö!
Så jag har nästan inte kunnat sitta vid datan!

Inte orkat heller...

Tänkte blogga igår men då han jag inte!

Hade A-lags match!

Men nu ska jag skryta lite om den finaste tröjjan i världen!

Tog bilderna i morse!

Inte så bra,hade den på mig,och om man tog i speglen blev bokstäverna baklänges

Men för er så skriver jag lite vad det står på:





SVENSKAMÄSTARE


FBK


2011






BÄÄST!

Av ztaa - 15 april 2011 17:00

Hejhej!

Ni förstår nog att jag har städat rummet!

Kolla här:

FÖRE:

EFTER:

FÖRE:

EFTER:

Av ztaa - 15 april 2011 15:30

Hejhej!

 Jag stannade ju på Albäck i Onsdags!

Eller VI gjorde det!

Alla klasser som ska gå där i 7:an!

Här kommer bilder från raster mm!

       

                    

Fanns inte så mycket att göra,så vi tog kort!

 

Tagen på tyska-rasten...

Men det var en bra dag och så!

Av ztaa - 15 april 2011 13:30

Hejhej!

Igår va jag med Kalmar med klassen!

Vi beställde tåg men fick buss  

Lite bilder därifrån:

            

Vi va på Barometern och ExperimentLabbet!
På XL fick vi se lite experiment:

             

Och så fick vi göra slime!
       

Vi tog ett foto på Barometern oxå!
     

Andra bilder därifrån:

   

Och sem fick vi gå till Baronen!

Jag,Annie,Sandra,Nellie,Mikaela,Ville,Julle,Erik och Eric gick och åt på Mc Donalds!

Där åt jag min pastasallad och så köpte jag 2 cheesburgare♥ och en Mc Flurry Smarties!

Sen gick vi och shoppade!

Jag,Annie och Sandra gick tillsammans!

Vi gick till Glitter först,sen Gina Trocot tror jag men jag gick in på en smyckesaffär för att leta efter nått motortema eller nått!
Sen Ur&Penn,där fanns det jättecoola öronhängen!

Men jag köpte inga för jag andvänder nästan aldrig öronhängen!

Sen gick vi in på NewYorker!

Asfina kläder!

Hittade lite kläder och skor där!

 

Men då va jag så akut toanödig så jag kunde inte stanna och kolla,sen gick vi inte in dit igen

Jag hittade en Hobbyaffär som jag ÄLSKADE!

Där hittade jag en mugg till pappa!
 

Pappa ÄLSKAR U2!

Så jag köpte den till honom och han blev JÄTTEGLAD!

 

Sen åkte vi hem!

Det var en underbart kul dag med alla!


 

Senare kommer det inlägg om i Onsdags!

Hejdå!


Av ztaa - 13 april 2011 07:15

Hej!

Antar att jag sitter och väntar på skolan...

Åker bil idag för vi ska till H-fred sen.

Vet inte vad jag ska göra nu...

 

Hejdå!

Av ztaa - 12 april 2011 20:07

Hej!

Fanny frågade varför jag hade skrivit kompisar med "_____"

Jo:

Endel kallar det för kompisar,endel för poolare och andra saker,jag tänkte på bloggen och skrev så om någon annan som läser inte säger "kompis"

Av ztaa - 12 april 2011 14:41

För det första:

NEJ,jag har INTE sagt det!

Mina "kompisar" syftar jag på!

Förstå det!

Ta inte ALLT på så stort allvar!

För det andra:

Julian va jättejobbig idag i skolan!
Vet inte varför!

Va 3 cm från att klämma mig i dörren när han va asförbannad för jag skulle hämta mitt sudd!

Varför?

Sa att jag sparkade och slog i dörren!

JAG KNACKADE!

Men när du inte öppnade så sa jag:

-Ge mig mitt sudd!

Va är det för fel med det??

 

Nu ska jag göra nått!

Hejdå!

 

Glöm inte frågestunden!

http://ztaa.bloggplatsen.se/2011/04/11/5086996-fragestund/#kommentarer

Ovido - Quiz & Flashcards