idazetterströöm

Alla inlägg under april 2011

Av ztaa - 1 april 2011 13:16

Hejhej!

Skolan har vart bra!
Vi "lurade" Maggan och Boyne.

Eller försökte...gick väl inte så bra!

Maggan försökte lura oss och Boyne mig...

MEN DET GICK INTE!
Haha!

På gympan så hade vi volleyboll!

Det var jättekul!

 

Efter skollan skulle vi gunga lite!
Vi = Julia T/R,Lovisa,Jag,Fanny.

När jag och Lovisa gungade så...

 

 

GICK GUNGAN SÖNDER!

Kolla här:

 

Ojoj!

Njet kul!

Men ändå så va det dä!

Det bara small till och sen kollade jag på Lovisa och ni skulle sett hennes ansiktsutryck!

HAHA!

Sen låg vi där på backen!

 

HAHA!
Men nu är jag hemma!

IKVÄLL BLIRE KICKBOXNING MÄ DAM/17 ÅRSLAGET!

WOOHO!
Jag och Elin har bestämt att vi ska köra mot varann!

 

HejdÅ!

Av ztaa - 1 april 2011 07:24

Hejhej!

Vid 10-15 över kom jag på att jag inte gjort glosläxan!

Men jag har övat nu...

 

Så,idag är sista dagen man bloggar då

Ska sluta nu...

 

 

 

 

 

   

  

  















 














 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

APRIL APRIL!

Haha!

Gick ni på det?


Hihi!


Men nu ska jag gå...hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards