idazetterströöm

Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Kalmar med klassen!

Av ztaa - 15 april 2011 13:30

Hejhej!

Igår va jag med Kalmar med klassen!

Vi beställde tåg men fick buss  

Lite bilder därifrån:

            

Vi va på Barometern och ExperimentLabbet!
På XL fick vi se lite experiment:

             

Och så fick vi göra slime!
       

Vi tog ett foto på Barometern oxå!
     

Andra bilder därifrån:

   

Och sem fick vi gå till Baronen!

Jag,Annie,Sandra,Nellie,Mikaela,Ville,Julle,Erik och Eric gick och åt på Mc Donalds!

Där åt jag min pastasallad och så köpte jag 2 cheesburgare♥ och en Mc Flurry Smarties!

Sen gick vi och shoppade!

Jag,Annie och Sandra gick tillsammans!

Vi gick till Glitter först,sen Gina Trocot tror jag men jag gick in på en smyckesaffär för att leta efter nått motortema eller nått!
Sen Ur&Penn,där fanns det jättecoola öronhängen!

Men jag köpte inga för jag andvänder nästan aldrig öronhängen!

Sen gick vi in på NewYorker!

Asfina kläder!

Hittade lite kläder och skor där!

 

Men då va jag så akut toanödig så jag kunde inte stanna och kolla,sen gick vi inte in dit igen

Jag hittade en Hobbyaffär som jag ÄLSKADE!

Där hittade jag en mugg till pappa!
 

Pappa ÄLSKAR U2!

Så jag köpte den till honom och han blev JÄTTEGLAD!

 

Sen åkte vi hem!

Det var en underbart kul dag med alla!


 

Senare kommer det inlägg om i Onsdags!

Hejdå!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ztaa - 21 april 2012 20:18

Hej! Jag har testat runt på olika blogg-sidor och har nu bestämt mig för att byta blogg från www.ztaa.bloggplatsen.se till www.idazetterstrom.blogspot.se ! Anledningen är att det är mycket lättare design m.m där.. hoppas ni inte slutar läsa re...

Av ztaa - 20 april 2012 19:08

2 filtar om mig,mobil till höger,godispåse till vänster,dator och tv framför mig..kan de bli bättre? :) ...

Av ztaa - 19 april 2012 20:09

En jävla pissträning! Och inga bilder har jag heller.. FAN! ...

Av ztaa - 18 april 2012 20:11

    Black'n'white! Hängde mä Elin hem ida,we've just chill'n'! Snart blire armhävningar,situps,plankan och annat sånt bra skit :) ...

Av ztaa - 17 april 2012 20:10

      Sitter och kollar på idioter med mycket stålar.. Senare blire Wermland forever och andra kuliga program! :) Shiiiit!..vi har tyska-läxa tills imorn..hej! ...

Ovido - Quiz & Flashcards