idazetterströöm

Alla inlägg under april 2011

Av ztaa - 11 april 2011 20:56

Fråga vad ni vill!

Fråga mycket!

Svarar på allt jag tycker är värt att svara på!

Har ni tur får ni svar på en video!

Länkar inlägget längs upp!

 

Slutar på Söndag nån gång!

Av ztaa - 11 april 2011 20:53

Hejhej!

Dagen har vart bra!

Fotbollsträningen=BÄÄSTASTEE!

Läs lite mer på:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

Nu ska jag lägga ut frågestunden oxå!

Hoppas jag får många frågor!

Ni får fråga precis vad ni vill!
Länkar oxå inlägget!

 

Hejje!

Av ztaa - 11 april 2011 08:32

Hejhej!

Sitter i skolan och har elevens val nästan hela dagen!

Göött!

Men nu ska vi snart på rast!

Vi ses!

Hejdå!

Av ztaa - 9 april 2011 08:42

Hejhej!

Nu sitter jag och kollar bloggar,förlåt att jag inte bloggat på någon dag...

igår var jag i Vimmerby och köpte nya fotbollsskor!

Och kollade på en ny soffa!

Jag vill ha en mjukis soffa!

Men dagen då!

Inte planerad men det skulle den nog vara!

Jag ska hänga med mm och mf en sväng,va barnvakt,kanske kompisar??

Har ingen aning vad jag ska göra och inte!

 

Men vi får se!

 

Kraam!

Av ztaa - 7 april 2011 21:04

Hej!

Har ryckningar i ögonlocket nu!
LÄSKIGT!

Ska ta mig nått att äta nu!

Sen blir det väl TV till 10?

 

Dagen har vart bra!
Men blåsig!

 

Hejdå!

Av ztaa - 7 april 2011 07:15

Hejhej!

Nu är klockan kvart över...

ska göra mig iordning!

Hade egentligen inget att skriva mer än att skolan börjar om 45 min!

Så hejsvejs!

Av ztaa - 6 april 2011 16:20

Hej!

Snabbt nu,dagen = braa!

Förutom att min kepa låg på golvet när vi hade språkval och det visste inte Fanny och Julia så dem trampade på den och drog den mot golvet så den blev skitig

Och sen så TROR jag att jag är klar med min mapp:

FÖRE:

Denna vann jag i en origenterings tävling!

EFTER:

Lite bättre va!

Dammade oxå av mitt skrivbord!
FÖRE:

Va lite skitit efter scraapen...

EFTER:

Ojoj,va lite slarvig

 

 

Hejedåe!

Av ztaa - 6 april 2011 07:15

Godmorgon!

Har inget att blogga om så jag lägger ut dagens outfit!

Kom på att vi ska ta spruta idag i skolan också!

Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards