idazetterströöm

Alla inlägg under april 2011

Av ztaa - 5 april 2011 16:57

Hejhej!

Mina kläder kom ju hem idag!

Här kommer dem!

Skriver inte hejdå sen,ska iväg...HEJDÅ !!

Av ztaa - 5 april 2011 14:57

Hejhej!

På söndagar så ska jag skriva om hur veckan har varit och ta upp lite bilder och sånt,kanske ha Veckans höjdpungt och så...

Nu kommer då förra veckans ihop-plock!

 

 

Måndag:

-Ingen bloggning-

Va inte hemma på hela dagen...

 

 

Tisdag:

-Bara 1 bloggning-

(Veckans fråga)

 

 

Onsdag:

Veckans fråga,blev inget med det,hade 1 tävlande som svarade fel...

Lite konstiga grejer som:

År 2011 kommer det finnas 4 st "coola datum"!

1/11/11,11/1/11,1/1/11,11/11/11!

Och 1 sak till!

Lägg ihop ditt födelse år!

Mitt är 98.

Och plussa på det du fyller,

13!

98+13=111

Och suddkrig på språkvalet!

 

 

Torsdag:

1 morgonbloggning!

Och beställning på kläder:

KOM IDAG!

Och så gjorde jag chokladbollar

 

 

Fredag:

Jag lurade er och mina lärare tillsammans med klassen!

Efter skolan när jag och Lovisa gungade så gick gungan SÖNDER!

Så nu är den andra på kontroll och den trasiga lagas eller byts ut!

Sen på kvällen var det boxercise med A/17 årslaget!

Läs mer på:http://sport-tjejen.bloggplatsen.se/2011/04/01/5003152-dag-1-boxersite/

 

 

Lördag:

-Ingen bloggning-

Men lite bilder kommer här:

Vi käka pizza också,tog en Hawaii!

 

 

Söndag:

Superstar!

Vann!

Kul!

 

 

Veckans höjdpungter:

Boxercisen!

Spat!

När gungan gick sönder!

 

 

Av ztaa - 5 april 2011 14:39

Jag vet!

Tråkig rubrik men,det finns inte så mycket att komma på 1 rubrik till 1000 ord!

Idag på fotbollen i skolan så gnällde Remy och Skoog att jag sköt tåpajj!
Men det gjorde jag inte!

De vet väl inte dem!
Jag sköt så den blev hög och det är över tårna!

Ps:Inte min fot...taget från google.

Och sen på idrotten så kunde inte Nellie och Micka vara med för dem är "förkylda"

Men dem kan va ute utan jacka och spela fotboll...

Förlåt om ni läser detta men,det låter lite weard...

Sista saken!

Imorn ska vi vaccinera oss mot mässling,påssjuka och röda hund!

Älskar att ta sprutor!

Måste va nått fel på mig!

Föresten!
Såhär såg killen som dog av svininfluensan ut:

HAHA!

Men inget illa ment mot honom!
Det är synd om honom!

 

PS!

MINA KLÄDER HAR KOMMIT HEM!
SKA HA DEM IMORGON!
LOVELOVE!

!!

Av ztaa - 5 april 2011 07:13

Hejhej!

Nu är jag redan klar...

Äter ca  10 min,klär mig 5 min och toa typ 5 min (borsta tänder,hår m.m)

Kollar lite på Vakna också...

Bra pogram!

Men nu ska jag kolla bloggar!

Förlåt att jag inte bloggade igår!
Jag hann inte...

Av ztaa - 3 april 2011 16:33

Hejhej!

Angående rubriken,sitter och käkar upp min chokladkanin!

Hehe!

Kommer må sjukt illa sen asså

Superstartävlingen läser ni om på:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

Om någon minut...

 

Hejdå!

Av ztaa - 3 april 2011 11:10

Taget av Linnéa ifrån den andra gruppen!

Av ztaa - 3 april 2011 09:41

Hej!

Hatar rubriker ibland asså!
Och sen är det så fult när det står Ingen Rubrik lr. nått liknanda...

Fick 1 kommentar av Anna-Birgitta att jag kom 2 i hennes tävling,vann 1 hårspray...

 

Och senare idag ska jag och Venhagsskolan vinna ett guld!

Mot Mörlunda!

HAHA!

Önska oss lycka till!

Kommer inte på något mer vettigt att skriva,blir väl bara konstigt om jag skriver om ointresanta saker...

Om igår hittar du på:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

om några minuter!

 

Hejdå!

Av ztaa - 1 april 2011 20:55

Hejhej!

Hemma från boxercisen nu!

Läs mer på:

www.sport-tjejen.bloggplatsen.se

Nu ska jag äta,sen ska jag se på TV och bloggar,tror jag!

 

Så HEJDÅ!

Ovido - Quiz & Flashcards