idazetterströöm

Alla inlägg under augusti 2010

Av ztaa - 3 augusti 2010 15:06

Hej bloggläsare!

Jag har inte kunnat blogga förän nu!

Eller,,jag har kunnat men inte haft tid =)

Jag har sovt över hos Wilma =)

Vi kom nyss hem ifrån badet!

 

Ikväll hänger Wilma och hennes familj ner till Målilla på speedway♥

 

Ha dä så bra!

 

Ps.Mina tapeter och golvet är klart på mitt rum =)

 Wilma har en ny blogg!

Ni hittar den på Länkar!

Inte Wilma♥2

Wilma♥

Love&Peace!

Av ztaa - 2 augusti 2010 10:05

Ha en super dag!


     

Av ztaa - 2 augusti 2010 09:46

Bra:

  • Vi kom 2 på Gabriel Keramik cup!
  • Polen vann Lag VM i speedway!
  • Det gick bra för mig på O-Ringen!
  • Jag kom på att jag skulle ha -veckans-nyheter-
  • Jag är tillbaka med bloggningen!
  • Min lekstuga är riven!
  • Jag kanske ska sova över hos Wilma♥

Dåliga:

  • Jag har stukat högerhanden!-på gränsen till vänster oxå =(
  • Jag blev inte godkänd på O-Ringen!
  • Mitt rum är inte klart!
  • Jag blir sur om jag inte sover över med Wilma♥
  • Ingen utav killarna på Gabriel Keramik cup ville ha våra nr. eller prataa me oss!
  • Jag har ett blåmärke stort som en fotbolls-sko på benet för jag blev sparkad i lör men jag märkte inte förrän i går när jag gick och klappade på benet =)

Nu kommer jag inte på nå mer!

Vill ni ha bilder på tex. blåmärke,rummet,stukningen,på Wilma♥

Då är de bara komentera =)

 

Kramkram!

Av ztaa - 2 augusti 2010 09:40

Hejhej bloggen!

Jag har sovt dretgött!

Jag drömde att vi träffade

Rocksett!

DRETGÖTT!


Sen kom jag på en sak jag ska ha på bloggen!

Veckans bra/dåliga nyheter!

Om mig eller nått annat!


Ha det så bra!


Puuus!

Ovido - Quiz & Flashcards