idazetterströöm

Alla inlägg under augusti 2010

Av ztaa - 21 augusti 2010 15:18

Hejhej!

Nu har jag vart med Wilma en sväng!

Men det gick inte va mer =(

Hon har bloggat 2 gånger idag!

www.ponnyflickan.bloggpatsen.se

Eller rättare sagt jag!


Men får väll hittepå nå annat o göre =)


Kramsikramsi =)

Av ztaa - 20 augusti 2010 12:33

Hej!

Jag är med i en tävling om att vinna ett pysselpaket!

Vad skulle du göra med pysselgrejjerna på bilden?


Kramkram!!

Av ztaa - 20 augusti 2010 12:20

Graaattis!

Vidar,du är 70 år nu!

Många grattiskramar från mig till dig!

___________________________________

Men idag ska jag,mormor och morfar på kalas!

Hoss Vidar!

Dollan och Frassis är där =)

Jag ska äta nått och sen ska jag göra mig iordning!

Ni kanske får se på lite bilder sen =)

 

Senare ska vi springa=)

 Kramkram!!

Av ztaa - 19 augusti 2010 16:16

Av ztaa - 19 augusti 2010 16:05

Hejhej!

Idag är jag med Julia och Lovisa!

Vi har skitkul!

Nu är Julia hemma och äter..

Lovisa följde med henne!

Sen ska vi åka rullerblades=)

(stavning)

 

Ha det bra =)

Av ztaa - 18 augusti 2010 20:34

Hellosan!

Träningen va som den brukar!

Fast slappare!

Att vi inte kan ha en redig träning någon gång!?

En sån som man känner dagen efter!

Vi pratade typ 30 min idag!

Och det va bara skitsnack!

Jo!Det ända vettiga som handlade om fotboll va väll te.x

Varför ska hon få träna med dem men spela match med oss,

om vi har Janne nästa år så vet jag inte om jag ska spela!

men måste vi?!Jag orkar inte!

 

Det va min kväll och min träning!

Hur upplevde du din?

Av ztaa - 18 augusti 2010 14:18

Heej!!

Nu ska jag fixa utseendet på bloggen lite!


Ha dä gött!

Av ztaa - 18 augusti 2010 10:42

Hejhej!

Jag har inte kunnat bloggga på ett tag för jag har vart upptagen med te.x min nya blogg och kompisar!

www.jolenevanvugt.bloggplatsen.se

Den har strulat lite!

Jag kan te.x inte ha någon toppbild eller presentationsbild =/

Booring!

Men den handlar om min idol!


Ha dä gött!


Ja,idag kanske jag skulle va med Wilma!

Ha det braahigt!

Ovido - Quiz & Flashcards