idazetterströöm

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Skola-Fotboll-Cross

Av ztaa - 25 augusti 2010 20:25

Hej!

Först tar vi skolan =)

Den gick bra!

Vi va på språkval idag!

Idag hade vi spanska och när vi kom dit och alla hade satt sig så gick brandlarmet!

Vi gick ut,väntade och sen såg vi att det kom;

2 brandbilar [1 med stege],en vattentank,brandschäfen [stavning] och sen kommer jag inte ihåg mer än att vi fick gå in,och när vi va på väg in så gick det igen =/

Men vi fick gå in efter det!

Somtur va så va det inget riktigt larm!

Sen så gick Jag,Annie,Julia T,Julle,Johansson och Otto till Fritidsgården!

Kuul!

Vi spelade pingis,bordsfotboll,biljard och Tv-spel,

de är nog nästan allt där!

Som jag spelade iallafall =)

 

Men nu till fotbollsträningen!

Va inte så kul...

FÖRÄNN I SLUTET AV DEN!

Då spelade vi med laget under oss =)

Jättekul!

Jag gjorde 1 mål =)

 

Och sist men inte minst crossen!

Robsan körde ju onsdagscupen!

Jag tror det gick rätt så bra faktist!

Vet inget mer resultat än att han kom 21 i 1 heatet!

 

Ha det bra!

Imån kommer nog Ölands-inlägget!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ztaa - 21 april 2012 20:18

Hej! Jag har testat runt på olika blogg-sidor och har nu bestämt mig för att byta blogg från www.ztaa.bloggplatsen.se till www.idazetterstrom.blogspot.se ! Anledningen är att det är mycket lättare design m.m där.. hoppas ni inte slutar läsa re...

Av ztaa - 20 april 2012 19:08

2 filtar om mig,mobil till höger,godispåse till vänster,dator och tv framför mig..kan de bli bättre? :) ...

Av ztaa - 19 april 2012 20:09

En jävla pissträning! Och inga bilder har jag heller.. FAN! ...

Av ztaa - 18 april 2012 20:11

    Black'n'white! Hängde mä Elin hem ida,we've just chill'n'! Snart blire armhävningar,situps,plankan och annat sånt bra skit :) ...

Av ztaa - 17 april 2012 20:10

      Sitter och kollar på idioter med mycket stålar.. Senare blire Wermland forever och andra kuliga program! :) Shiiiit!..vi har tyska-läxa tills imorn..hej! ...

Ovido - Quiz & Flashcards